Wpis z mikrobloga

Czy jest ktoś, kto wykonuje schody drewniane, i byłby w stanie wycenić je pi razy oko? Mam wrazenie ze fachowiec chce mnie zrobić na czarno, najpierw powiedział ze policzy 15k, po czym jak schody już częściowo stały zaczął krzyczeć 20k za drewniane schody. Nie znam się na tym do końca, pomijając fakt ze wiele rzeczy #!$%@?, i zrobił na odwal.

#budujzwykopem #remontujzwykopem #schody
  • 17
@mejteusz: Jak długie/szerokie schody, jaka powierzchnia spoczników, jakie drewno, czy to okładzina drewniana na beton czy cała konstrukcja, razem z barierkami jak tak to jaki i ile, nieco za mało informacji dałeś.
@lobo: 13 stopni, 3 biegi, drewno to wiąż, akacja i jesion (z czego wangi wykonane w całości z materiału własnego). Same drewno, bez żadnego betonu, barierki idą od drugiego biegu do samej góry, + barierki na szerokości 50cm na gorze.

Dwa słupki do ziemi, z czego jeden trzeba było ściąć i wesprzeć z boku bo słupek zasłaniał zejście do piwnicy.
mejteusz - @lobo: 13 stopni, 3 biegi, drewno to wiąż, akacja i jesion (z czego wangi ...

źródło: IMG_5056

Pobierz
@Rinter: Nie, ale łatwiej oszacować jak się wie co :), a zawsze można porównać z innymi przy okładzinie betonowej byłbym w stanie nawet oszacować bo łatwo policzyć przy takiej konstrukcji no tylko przez porównanie. Ale tego rodzaju przy takim drewnie jak jest użyte (czyli standard nic nadzwyczajnego) to maks kilkanaście tysięcy.
@mejteusz: Takie schody z materiałem po stronie wykonawcy to maks 15 000zł bym powiedział no chyba, że jest coś tam specjalnego (ledy/czujniki ruchu/etc.). 20k to chyba tylko jakbyś zlecał to na jakieś megaekspresowe wykonanie.