Aktywne Wpisy
b_oski +8
Dawniej myślałem, iż 150 KM to wystarczająca moc. 200 KM to już bardzo dużo. A jak znajomy kupił sobie 400-konny samochód, to myślałem, że ja bym się nim r------ł o pierwszą latarnię.
Dziś wsiadając do 150-konnego samochodu mam wrażenie, że chyba nie ma kompresji, bo to nie jedzie. Jaka jest optymalna moc na daily, ale tak, żeby nie brakło po roku jeżdżenia?
#samochody #motoryzacja #pytaniedoeksperta
Dziś wsiadając do 150-konnego samochodu mam wrażenie, że chyba nie ma kompresji, bo to nie jedzie. Jaka jest optymalna moc na daily, ale tak, żeby nie brakło po roku jeżdżenia?
#samochody #motoryzacja #pytaniedoeksperta
pq18 +367
#samochody #audi #motoryzacja
Multitronic czy manualna?
Cvt jest fajne (mam doświadczenie z Toyoty), ale najlepiej klasyczny automat ze sprzęgłem hydrokinetycznym
@elmencho: Nie wiem jak multitronic czy stronic i ich trwałość. Mam natomiast DSG z ponad 460k przebiegu i działa bezporblemowo. Jedynie wymiany oleju co 60k km.
Ja mam DSG i spoko, takie sobie tam zwyczajne jezdzidelko. Trudno mówić o awaryjnosci, przejechałem 5k od nowości. W internecie narzekają że DSG szarpie. Ja nie czuję
@general_b---a:
Zależy która, ja mam w Superbie 1.8 TSI fatalną pod względem trwałości siedmiobiegową DQ200 na suchych sprzęgłach i przy kickdownie z VII na III czy IV na autostradzie masz taką sekundę przerwy w dostawie mocy i mocne szarpnięcie gdy łapie sprzęgło, podczas normalnej jazdy na "D" nic nie czuć., na "S" minimalnie ale taka jest charakterystyka tego trybu. DQ250 czy
Oczywiście możesz trafić na igiełkę xD ale w większości przypadków będziesz płacić.
A co do samej skrzyni automatycznej to jak raz sprobojesz to się zakochasz.
@Alinoe_83:
No ja nie narzekam na samą jazdę, jest ok, choć faktycznie w serii D zamula silnik a S przeciąga jak pryszczaty nastolatek w Civicu. To zająkniecie występuje tylko jak w przy dużych prędkościach depczesz gaz do dechy i skrzynia robi kickdown na inny bieg na tym samym wałku, rzadko występuje i można się przyzwyczaić.
Co do usterki zaś to mam taką hipotezę, że pewna seria skrzyń była wadliwa (moje auto jest z kwietnia 2017) a Skoda wiedząc o problemie zamiast zwołać klientów na akcję serwisową to zamiatała sprawę pod dywan oferując im tanią wymianę nawet po gwarancji aby nie robili smrodu
@Alinoe_83:
A poproszę, kiedyś o tym czytałem ale nie ruszałem tematu póki auto było w leasingu. Od września mam pełną własność to można się bawić. Konwersja na DQ250 to już trochę za dużo zabawy, nie planuję tym autem jeździć jeszcze 10 lat aby się to opłaciło ale skoro tanim kosztem można poprawić to, co już