Wpis z mikrobloga

Kross Esker 6.0 występuje w 2 odmianach jak się okazuje. Na korbie grx lub prowheel. Oraz piasty i kasety też inne.
Cytując z forum:

"Kolega dostał rower na korbie i suporcie Prowheel (zamiast GRX), piastach "Guli" (zamiast Tiagry) i kasecie "Road" (zamiast 105) - o których ciężko cokolwiek znaleźć w necie, do tego podmienili tarcze hamulcowe (RT-10 vs RT-30).

Link do gorszej specyfikacji: https://kross.eu/pl/rowery/gravel/esker-6-0-pw-gl-ss-czarny-szary-polysk

Link do lepszej specyfikacji: https://kross.eu/pl/rowery/gravel/esker-6-0-czarny-szary-polysk-3
"

I teraz zagwozdka: kupić Eskera w lepszej specyfikacji za 7500 zł czy w tej gorszej za ok 6750 (10% taniej)?
Obydwa rowery w tym samym rozmiarze i roczniku.

Jak uważacie? Czy te 3 elementy są warte by do nich dopłacać czy nie?

Link do forum (niestety brak tam merytorycznej dyskusji o częściach) https://www.forumrowerowe.org/topic/262543-przestroga-kross-esker-60-uwa%C5%BCajcie-na-specyfikacj%C4%99/#comments

#rower #gravel #esker #kross
  • 10
@kuraku luzik, edytowałem i oznaczyłem w cudzyslowie, powinno być teraz jaśniej :D a tym kolegą mogę być niedługo ja gdybym kupił tę gorszą specyfikację, ale czekam jeszcze na opinię ekspertów ( ͡º ͜ʖ͡º)
@kaczoor Jakieś gówno no-nameowe do którego później znaleźć części zamienne to może być sztuka. Widzę co się dzieje jak znajomy w Rondziaku rzeźbi z częściami bo też jakaś korba chińska itd. Te nowe wersje Eskerow to są łatane takimi kasztanami z powodu braków magazynowych.