Wpis z mikrobloga

Nie działa mi BLIK na telefonie w bardzo specyficzny sposób. Jeśli rozpoczynam płatność na komputerze np. na pyszne.pl czy allegro, wybieram blika i podaje kod wygenerowany w apce banku na telefonie to jest git. Jeśli jednak chcę zrobić wszystko na telefonie, też coś kupić na pyszne czy allegro (nie ma znaczenia czy przeglądarka czy apka) to w momencie wpisania kodu do płatności nie dzieje się nic. Apka banku nie pyta czy potwierdzam płatność, po prostu mija czas, kod znika a allegro albo pyszne raportują błąd płatności. Gdzie szukać przyczyny problemu? Apka banku czy telefon sam w sobie? #android #pkobp #blik #banki #bankowosc #allegro #pysznepl #problemypierwszegoswiata #pytanie #pytaniedoeksperta
  • 3
  • 0
Jeśli wystąpią utrudnienia w potwierdzaniu płatności przy użyciu BLIK, proszę w ustawieniach telefonu przejść do zainstalowanych aplikacji i wybrać IKO. W sekcji Inne uprawnienia proszę włączyć ustawienia, które pozwolą aplikacji na pracę w tle.
@Stulejman_Beznadziejny: Kwestia uprawnień. Wyświetlanie nad innymi, praca w tle i powiadomienia. Albo przeglądarka ma zbyt wysokie i ogranicza apke banku trybem koncentracji, albo apka banku ma za niskie. Przeinstaluj obie, a gdyby nie pomogło to faktycznie wyłącz bankowi optymalizacje w ust. baterii.