Wpis z mikrobloga


Działają wam płatności oraz wybór pakietów w Polsat Box GO?

Bo u mnie niestety nie. Mam konto powiązane z numerem telefonu (i co miesiąc serwis automatycznie mi ściąga kwotę z mojego konta), ale teraz niestety coś się zacięło i w opcjach wyboru płatności mam puste czarne miejsce. I w pakietach też nic się nie wyświetla.

Czy ktoś wie, jak to można naprawić?
Pobierz
źródło: 1
  • 2
Witaj @Asterka_Boza: Zweryfikuj ponownie sytuację po usunięciu plików cookies. Możesz również sprawdzić możliwość płatności w innej przeglądarce. Jeśli to nie pomoże, zapisz zgłoszenia mailowo na adres: pomoc@polsatboxgo.pl Podaj mi następnie numer referencyjny sprawy, który otrzymasz w odpowiedzi zwrotnej. Przekażę go do odpowiedniego działu w celu przyspieszenia realizacji zgłoszenia.