Wpis z mikrobloga

@dev4space: mikstury są ale... mam wrażenie że blizz chciał zrobić coś w stylu rakowego systemu z PoE (jak ja tego nienawidzę) ale z mniejszą ilością raka i one działają aż pół godziny :P
@SIX_PATHS_OF_PAIN: fanatycy d2 sami nie wiedzą czemu bronią tych archaicznosci. Widziałem płacze nawet o brak zwoi do robienia portalu czy o indywidualnym loocie. Oni są chorzy xd no ale kto normalny by chciał robić setki baalrunow by wydropic Item z lepszym numerkiem - tylko jacyś autyści z uzależnieniem od hazardu.

interfejs typu WoW

@dev4space wow akurat ma fajny, pecetowy interfejs. Diablo 4 ma mieszankę interfejsu pecetowego, konsolowego i komórkowego. Nie jest
@SmugglerFan taaaa, jeszcze brakuje aby przy poruszaniu postacią wyskakiwały napisy "ruch w lewo", "ruch do przodu", "podniosłeś przedmiot" i inne. Za dużo nasrane na ekranie, nawet domyślnie włączyli paski zdrowia dla każdego potwora, dla sługów nekromanty. Przesada. Do tego te zbędności, liczby, "unik", niespójne efekty, przesadzone, niedopasowane, nasrane, tryskajacych emotikonów brakuje. Kolejny debilizm to podpowiedzi gdzie iść, brak elementu zaskoczenia, nasrane w interfejsie podpowiedziami.

@nie_lubie_tolkiena tak, to jest hack&slash, a nie cliknij
@dev4space identyfikacja - przestarzałe i bez sensu (masz to w jakieś grze od ostatnich 10 lat?), dodawanie atrybutów - 99% buildów w diablo 2 to: siła/zręczność pod ekwipunek (czasem zręczność pod blok) reszta w żywotność. super system bulwo.
powiedz jeszcze że za tęsknisz za staminą.
Graj jako elita w diablo 2 i rób 3000 baal runa czy pindla żeby dostać gówno Item. ( ͡º ͜ʖ͡º)
akurat preordera
@dev4space
Paski życia potworów - to chyba dobrze?
Liczby - w sensie ile zadajesz obrażeń? To chyba też dobrze i norma w h&s?
Unik - coś co bardzo dobrze się przyjęło w konsolowych wersjach diablo 3 i dobrze, ze jest tutaj. Poważnie, jak możesz się #!$%@? do takiej funkcji jak unik? XD
Niespójne efekty - nie wiem o co chodzi
Te przesadzone i nasrane efekty - właśnie jest to stonowane w porownaniu
RPG - tu się liczy klikanie w potworki, a nie ogarnianie ekwipunku czy dodawanie statystyk.


@nie_lubie_tolkiena:
RPG (role playing game) nie polega na ogarnianiu ekwipunku i dodawaniu statystyk tylko na odgrywaniu roli i dokonywaniu wyborów w fabule. Mylisz pojęcia. Chodzi ci o arpg (jakiś dureń ukuł te nazwę i się przyjęła).
Skalowanie poziomu - w sensie co jest tutaj zlego? Ze nie możesz iść do początkowej lokacji i zabijać słabsze moby? Ok, ale po co? xD


@liter_wody: Jeśli pytasz stricte o diablo to tutaj pewnie ten lvl scalling nawet w jakiś sposób pasuje, co i tak już na starcie skreśla dla mnie tą grę. Ale ogólnie to jest jedna z najgorszych mechanik w grach cRPG, która robi z gracza idiotę, który grając
@Nalcor: pewnie nie chodzi o samą identyfikację tylko o to jak ona wyglądała w D2: klikasz na księgę -> klikasz na przedmiot, albo: klikasz na Deckarda -> klikasz identyfikuj. IMO jedyne co za tym przemawia to nostalgia i pewnie że jest to coś co można podciągnąć pod mechanikę hazardową
@bary94pl
W grach typu Skyrim rozumiem, ze skalowanie to może być coś złego, ale #!$%@? się o to w diablo4 jest chyba tylko dlatego, ze ktoś coś gdzieś przeczytał, ze to jest złe. Może OP nie wie, ale płacze o lvl scalling i mówi, że ta gra nie powinna się nazywać diablo, bo za dużo się różni. Ale lvl scalling był również w diablo3.
W Diablo to nie przeszkadza, bo przechodzisz grę,
Równie dobrze mogę ciebie zapytać, po co w ogóle grać w takie Diablo, skoro przez całą grę jedyne co się zmienia, to nowe efekty wizualne wraz z odblokowanymi nowymi skillami, nowy wygląd ekwipunku i większe cyferki wyświetlane na ekranie, gdzie zamiast 100dmg na 1 poziomie, to masz 100.000.000 dmg na 70 poziomie. Dla mnie to jest śmieszne w swoich założeniach.


@bary94pl: dokładnie, dla mnie to śmieszne, więc przechodzę w tych diabłach
@SmugglerFan:

No a czy w diablo 2 mogłeś pójść do zbyt trudnego miejsca? Nie bardzo, bo kolejne miejscówki wymagały przejścia poprzednich. W diablo 4 nie jestem pewien ale chyba można pójść w miejsce które ma min. lvl wyższy od twojego


Dlatego napisałem, że akurat w diablo jako tako ten scalling pasuje, co nie zmienia faktu że dla mnie skreśla grę, bo nie lubię tego typu rozwoju postaci.