Wpis z mikrobloga

Hej, nie znam się mówię wprost, ale nie wiem czy serwis sobie trochę nie liczy ceny z "dupy":
Mam taki rower 2 lata (dałem o dziwo 1350 zł wtedy xD) nówka, ze sklepu:
https://www.decathlon.pl/p/rower-crossowy-riverside-500-z-hamulcami-tarczowymi/_/R-p-300777
No i przez 2 lata kompletnie nic go nie serwisowalem, no i dzisiaj pan w decathlonie powiedział że trzeba wymienić
- kasetę
- łańcuch
- 2 szprychy bo są połamane
No to za kasetę z wymianą liczy 200 zł (Shimano 9 rzędowa) + łańcuch z wymiana 100 zł + "przegląd" rowerowy (hamulce, napęd(który jest naprawiany), przerzutki itp. za 200 zł + wymiana szprych to 50 zł i coś tam jeszcze, łącznie niby 600-650 zł ma kosztować cała impreza
I się zastanawiam, czy faktycznie to tak tyle kosztuje czy taki przegląd nie powinien być już w cenie, bo jednak robię inne grubsze rzeczy?

#rower #rowery
  • 34
@Volantie: Co to za kaseta? W sensie producent i grupa? Bo jak do Crossa to 200zl za kasetę, nawet 9 rzędową, to dużo chcą. Łańcuch też da się kupić taniej. Szprychy grosze, a ta przerzutka? Co on chce za regulację 200zl? xD. Z hamulcami to nie jestem w temacie, używam klasycznych "V-break".
Przykładowo 9 rzędowa kaseta Alivio ( dobre jakościowo) to koszt 90zł, przy cenie katalogowej 139zł. >>>
https://www.centrumrowerowe.pl/kaseta-shimano-alivio-cs-hg400-pd16040/

Jak masz
@Volantie: No to jest tam ta kaseta co Ci wkleiłem link wcześniej. Tyle że u nich w Deca niedostępna chwilowo i cena jest 119.99zł, więc koleś chce cię oszwabić na bezczela. Ja bym poszukał innego serwisu, albo robił sam i części też kupował samemu.
Edyta: Jak kaseta i łańcuch to i korba z przodu musowo :/.
Tak że, znowu jakaś Shimano Acera 169zł
@AntyKRK: nie no zadzwonię, powiem wprost że czuję się oszukany i że będę rozmawiać z kierownikiem bo to jest robienie w #!$%@? przez duże CH, jak nie zejdą z ceny to zabiorę od nich rower. Kurczę, naprawdę szkoda