Aktywne Wpisy
![Pepe_Roni](https://wykop.pl/cdn/c0834752/0dbf1db084cfd32cd5e06e0fc6edd7a266d985e90d36bfb2a733808087e5bea5,q60.jpg)
Pepe_Roni +48
Sztuka nowoczesna pt: ekstaza p0lki na Erazmusie.
Dorasta pokolenie wychowane na #!$%@? pokroju Linkiewicz
#p0lka #logikarozowychpaskow #warszawa
Dorasta pokolenie wychowane na #!$%@? pokroju Linkiewicz
#p0lka #logikarozowychpaskow #warszawa
![Pepe_Roni - Sztuka nowoczesna pt: ekstaza p0lki na Erazmusie.
Dorasta pokolenie wych...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/0399ad991892b4d3121829714c0b253ec4d2c51f1825d1851d98f8a767384a19,w150.jpg)
źródło: received_341945162268063
Pobierz![Pally](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Pally_W2AO8ju2qb,q60.jpg)
Pally +11
zgadnijcie gdzie byłem
![Pally - zgadnijcie gdzie byłem](https://wykop.pl/cdn/c3201142/2fb5fb01a1c1939a10a8f4f885c66e544085892d23da88b5dbdfe21ac0dc43ba,w150.jpg)
źródło: 20240623_170628
Pobierz
Ciekawy wątek.
Wg. AMuS:
Red Bull już na Baku przywiezie duże poprawki. W Redbullu nie śpią i dalej pracują by zwiększać przewagę.
Aston Martin RB18... Tzn Am23 szybko osiągnął poziom RB18 w tunelu i w Astonie byli zdziwieni, myśleli że to jakiś błąd xd AM23 jest lepszy niż swój pierwowzór a różnica pół sekundy do RB19 wynika z faktu ,że RedBull też poczynił ogromny postęp (0,9s)
Aston ma olbrzymi pipeline poprawek. Do końca roku 2/3 auta będzie nowe. Mają bardzo agresywny plan na rozwój.
Prócz tego Aston ma 350 godzin czasu w tunelu, czyli 129 godzin więcej, niż RBR. W
Moim zdaniem Aston mega namiesza na torach aero. Nie tylko Monaco czy Singapur ale też tam gdzie jest dużo wolnych i średnich zakrętów jak Baku, Suzuka, Interlagos, Silverstone
Przyszły rok może znów namieszać bo widać jak budget cap i ilość godzin w tunelu i CAD potrafi zmieniać układ z roku na rok. Nie zdzwi mnie jeżeli za rok kolejny zespół będzie aspirował o podia jak Alfa lub McLaren czy Williams
Alfa jest brana przez Audi i inwestycje czy doposażenie z innych sekcji motorowych VAG może dać efekt.
Williams od kupna przez amerykanow zmienia się na lepsze.
Aston na pewno się zbliży do RBR. Mercedes też powinien, bo skoro jego części robią robotę w Astonie to Mercedes ma szansę zrobić progres. Najgorzej z Ferrari, bo mają problem z niezawodnością oraz też mniej czasu w tunelu z powodu drugiego miejsca w zeszłym roku.
Pamiętasz jak w '21 RBR się gimnastykowało z poprawkami aero by się zbliżyć do Sedesa, a Sedes po prostu przez parę wyścigów masakrował silnik Bottasowi by znaleźć lepsze mapowanie i pod koniec sezonu byli już tak poza zasięgiem tylko na samej mocy, że tylko Gamer Moment Masiego uratował RBR od porażki?
RBR kombinowało z
@RzutKamieniem: no ale to się sprowadza do nadmiaru regulacji. Było by Bosko gdybyśmy widzi więcej koncepcji i różnego rodzaju ekspertów aero. Neway w how to build a car stwierdził dokładnie to co piszesz. Tylko jego diagnoza była taka, że kiedyś aero nie było tak opisane przepisami przez co dawało geniuszom i radykałom pole do popisu. W erze
Była sobie Honda, która w 1986 wyprodukowała takiego potężnego potwora nie do zajechania i wygrała wszystkie konstruktory od 86 do 91.
Ale w tym czasie tylnymi drzwiami wszedł sobie Williams, który zaczął pichcić poza silnikowe innowacje takie jak aktywne zawieszenie, elektroniczne biegi etc. I tu nagle wszedł rok 92 i cały padok, który kombinował jak to zbudować
źródło: s
Pobierz@RzutKamieniem: brzmisz jak verpasteniarz