Wpis z mikrobloga

w santanderze w bankowosci internetowej jest taka zakladka doladowanie telefonu. doladowalem telefon i chcialbym za nie otrzymac fakture, jednak nie doladowalem go przez specjalną bramkę do e-faktur. czy wydanie faktury mozna uzalezniac od sposobu doladowania? nie wydaje mi sie. zostala wykonana usluga, doladowanie, aktywowanie pakietu danych i teraz chce za to fakturę. bank swoje, posrednik (bluemedia)swoje i tak jedni do drugich odbijają piłeczkę. orange odsyla mnie do bluemedia, bluemedia do santandera, a santander do bluemedia. nr rachunku na ktory zostaly wykonane przelewy za doladowania jest wewnętrznym rachunkiem santandera, dlatego bluemedia (posrednik platnosci) odmawia pomocy z uwagi na fakt, ze nie jest to ich rachunek. Santander pisze tak: "nie sprzedajemy doładowań - jesteśmy wyłącznie pośrednikiem tej płatności" i tutaj zgoda. Kto zatem moze mi te fakture wystawic? czuje sie jak u Kafki!

#banki #telefony #dzialalnoscgospodarcza #santander #biznes #prawo #orange
  • 5
@Arytmetyk: ja wiem ja to znam, ja jestem tam zarejestrowany. wypelnialem to z konsultantem i blad wyskakiwał. chodzi o to, ze zrobilem te doladowania w sposob zwykly tzn przez zakladke doladowania telefonu z poziomu banku, potweirdzalem sms-kodem itd. a nie kliknalem opcji e-faktura. ale uwazam ze to nie powod zebym nie dostal faktury, nie moga uzalezniac wystawienia faktury od tego ze klient inaczej doladowal telefon niz oni chcą