Wpis z mikrobloga

@CytrynowySorbet: #metaverse weszło zbyt wcześnie. Nie ma jeszcze sprzętu, który by to w rozsądny sposób obsługiwał. Dopóki gogle VR lub AR będą duże i niezgrabne, a do tego drogie, to nikt nie będzie się w to bawił.

Jest jeszcze jedna sprawa - google sporo zawaliło kilka lat temu z promocją swoich okularów - pod względem prywatności oczywiście.

Ludzie przestraszyli się permanentnego nagrywania tego co robią. I słusznie. Firmy nie rozumiały, ani
ale skąd pomysł żeby płacić za randomowe obrazki taki $ to naprawdę nie wiem


@todobryruch: robienie hajsu dopoki jest hype train. To samo bylo kiedys z gowno coinami, pochodnymi Litecoina. Kwestia naganiaczy i wybijania ceny w kosmos.
Dopóki gogle VR lub AR będą duże i niezgrabne, a do tego drogie, to nikt nie będzie się w to bawił.


@ZyfiDynock: Sęk w tym że Meta szlifuje technologię i widać że nie jesteś na bierząco bo od dawna jest chociażby Quest 2 który nie wymaga właściwie żadnych kabli i jest dosyć tani, a będzie jeszcze tańszy i jeszcze lepszy. Meta postawiło wszystko na jedną kartę.
Dopóki gogle VR lub AR będą duże i niezgrabne, a do tego drogie, to nikt nie będzie się w to bawił


@ZyfiDynock: Miałeś Oculusy Quest 2 na głowie? Ciężko będzie już cokolwiek zmniejszyć, raczej jedynie jakość obrazu będzie postępować. Kupowałem po 1800, a bebechy takie jak w smartfonie za 2,5k.

Ile by to miało kosztować?
@ZyfiDynock: Metaverse to syf na etapie koncepcyjnym, a to że wykonanie też było do dupy to już inna kwestia... Przepraszam, złe określenie, bo przez dłuższy czas w Metaverse nawet dup nie było tylko latające tułowy.

Metaverse to fundamentalnie MMO, a w nich ważna jest rozrywka i element społecznościowy. Obecnie trendy są takie że ludzie chcą jedno i drugie chłonąć w najwygodniejszy sposób a kręcenie się po dużym pokoju z tosterem na