Wpis z mikrobloga

Update odnośnie wpisu:
https://wykop.pl/wpis/70173637/w-grudniu-przedluzylem-umowe-z-vectra-na-dwa-lata-
#vectra
Dostałem odpowiedź na reklamację.
Ale po kolei. Złożyłem reklamację, opisałem wszystko jak we wpisie i zaproponowałem, że jeśli nie anulują mi podwyżki, to przejdę się do rzecznika praw konsumenta, a po drodze zajdę do UKE, czy gdzieś tam i opowiem o naszej skomplikowanej relacji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie liczyłem na wiele, spodziewałem się po prostu odrzucenia reklamacji, ale potrzebowałem podkładki, by iść do rzecznika. Tymczasem... zastosowali się do mojej propozycji, wrócili starą cenę i nawet przeprosili! ( ͡ ͜ʖ ͡)

Wołam zainteresowanych Mirków: @grzes44 @mjjm @sodapro @Norbercikk @Sloneczko @vornikor @natjes

Także żadna #afera z tego nie wynikła.
#internet #prawo
  • 5
@Majku_: Gdy przedłużałeś umowę w aneksie do niej był zawarty zapis o waloryzacji? U mnie póki co bez zmian, ani wysokość zobowiązania miesięcznego nie uległa zmianie, ani nie otrzymałem żadnej oficjalnej informacji o rozpoczęciu egzekwowania zapisu o waloryzacji. Co istotne w odpowiedzi na reklamację cały czas utrzymują że mają prawo do waloryzowania ceny na określonych przez siebie zasadach. Nie dostrzegają w swoim postępowaniu nic złego.
dla mnie spoko, nie mam czasu na takie rzeczy []


@Majku_: Oczywiście, chodziło mi o to, że baaaardzo nie lubię Vectry - mam nadzieję, że ta firma upadnie i sobie głupi ryj rozwali.
@Majku_: Rozumiem, że masz na myśli obecność klauzuli waloryzacyjnej w aneksie do umowy z #vectra. Teoretycznie konsultant nie musi o niczym wspominać, istotny i wiążący na ogół jest sam zapis w umowie. Wolałem się upewnić, bo nie ukrywam iż bardzo się zdziwiłem, że zmienili zdanie i przystali na Twoją propozycję. Wydaję mi się niestety, że to nie jest koniec jeżeli chodzi o innych Klientów. Wygląda na to, że w Twoim