Wpis z mikrobloga

Jak w tym kraju ma być dobrze? Dzwonię do poradni POZ bo potrzebuje skierowania. W czasie rozmowy telefonicznej pretensje od rejestratorki "po co Pan dzwoni" "lepiej iść prywatnie". Po 5 minutach udaje się umówić teleporade. Oddzwania lekarz. Pierwsze co słyszę "czego!". Grzecznie mówię co potrzebuje. Czuję że lekarz jest już wkur... wiec wygarnalem mu ze chce tylko skierowanie. Po 15 minutach kłótni wystawił eskierowanie.

#polskasluzbazdrowia
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@kopek: Co prawda rzadziej ale i w prywatnej tak czasem się dzieje. Miałem taką sytuację że Pani z Luxmedu z rejestracji miała do mnie pretensję że lekarz pomylił się w opisie procedury badania na skierowaniu.
Powiedziałem jej "Kochana ja to się znam na stali i betonie a nie na skierowaniach"
  • Odpowiedz
  • 8
@JanuszPDM
Jestem osobą spokojną, w miarę zrownoważoną. Właśnie przy rejestracji powiedziałem do rejestratorki (30-35l): "daje się wyczuć, że jest pani bardzo nieszczęśliwa w życiu prywatnym, jak w pracy tak ludzi traktuje".
  • Odpowiedz
te z recepcji najlepsze


@zbrodnia_i_kawa: oj tak, kiedyś się do mnie zesrała, że jej koleżanka przy umawianiu mnie na pobieranie wizyty coś źle do komputera wklepała xD tak jak ja bym miał na to jakikolwiek wpływ, albo wiedział co u nich w systemie powinno być.
  • Odpowiedz
@kopek Pojechałam w środę do ośrodka, bo chciałam zapytać doktorki czy ona wystawia receptę na szczepionkę na krztusiec czy muszę jej wcześniej przynieść zaświadczenie od ginekologa o zaleceniu. Zero kolejki, baby na recepcji siedzą "mogę umówić teleporadę na poniedziałek". Cóż, wyczytałam protokół ciąża i przyjęto mnie od razu. W gabinecie byłam 30 sekund, dowiedziałam się, że p doktor nic nie wie o szczepieniach na krztusiec w ciąży i żebym gadała ze
  • Odpowiedz
@kopek: To już zależy na jaki personel się trafi. U mnie w przychodni wszystko przez telefon załatwiam. Skierowania, recepty, nawet zwolnienie. Wszyscy są mili i pomocni ale w poprzedniej przychodni było tak jak opisałeś.
  • Odpowiedz
te z recepcji najlepsze


@zbrodnia_i_kawa: te wszystkie medicovery i luxmedy chyba im żadnego, nawet jednodniowego, szkolenia nie zapewniają. Przychodzi z ulicy i zapraszamy na słuchawkę. Nieraz nawet nie potrafią wpisać w komputer poprawnie mniej popularnego zabiegu i sprawdzić, czy jest w pakiecie.
  • Odpowiedz