O, mój ulubiony wątek, w tym roku jeszcze nie było ( ͡º͜ʖ͡º)
Tylko co to w ogóle znaczy drewno w kontekście gier? Mi się najbardziej kojarzy z drewnianym sterowaniem i w tej kategorii zwycięzca jest dość oczywisty. W Morrku sprawa jest prosta, spacja do gadania i okradania, jak klikasz to uderzasz (wiem, pomińmy znany mankament, że nie zawsze trafiasz nawet jeśli trafiasz ;-)). Teraz posadź przed
@NewBlueSky XDDD dobra już wiem wszystko, gratulacje, wygrałeś, dałem się zbajtować i napisałem aż dwie odpowiedzi i to było o dwie za dużo, z fartem i POzdrawiam serdecznie
@NewBlueSky: Ale ja nie wymieniłem żadnych elementów ryjku XD nie wiem chyba nie tej osobie odpisałeś albo Albo poprostu z czytaniem ciężko co w sumie też tłumaczyłoby rozczarowanie morkiem, wszystko by się w sumie zgadzało XDD I rest my case, idź w pokoju dobry człowieku i nie grzesz więcej
a ktoś twierdzi, że nie jest? Przewaga Morrowinda polega na rozbudowanym lore, ścianach interesującego tekstu, skomplikowanym systemie magii i rpgowym rozwoju postaci, w tych aspektach Gothic wypada jak gra dla przedszkolaków.
@symetrysta: czyli podsumowując: Morrowind to toporne małpowanie rozwiązań z klasycznych gier RPG, robione dla fanów tych gier i operujących na skojarzeniu z nimi jako metodzie na sprzedanie się. Natomiast jest gorszą grą od Gothica, bo gry komputerowe to nie
@NewBlueSky: Nic nie ma zaskakującego w tym, że bez umiejętności przeczytania więcej niż 4 zdań bez dostawania zadyszki byłeś rozczarowany grą z dużą ilością tekstu XD
Mi nie przeszkadza duza ilosc tekstu. Czesto stosuje sie duza ilosc tekstu aby dobudowac pseudo wartosc albo przekazac jakas informacje (ja jak rozmawam z gorszymi ludzmi to stosuje taktyke opisowosci, bo licze ze sami wyciagna co trzeba, bo przeciez nie potrafia ani uzywac logiki, w tym szczegolnie wyciagac wnioski poprawne, ani nie potrafia czytac ze zrozumieniem)
@Veli: aaa i na graczy twojego pokroju pluje najbardziej, bardziej niz na casualowe nooby, co nie staraja sie myslec tylko klikaja.
Przez to ze takie ameby bronia drewna to pozniej przez 20 lat ogladamy takie same drewno i tworcy gier AAA maja w dupie rozwoj poza grafika (to jedyne co moga latwo kupic za kaske).
@Veli: no wiem, ze nie potrafisz czytac, tylko szczekac. Juz rozumiem skad masz te niepoprawne wnioski o mocnych stronach morrowina, z d--y, stad bierzesz wszystko co piszesz, zamaist skupic sie na rzeczywistosci.
@NewBlueSky: Wiadomo że trollujesz ale jakby ktoś poważnie brał to co piszesz to niech sobie przeczyta co to np c0da jeżeli chodzi o uniwersum elder scrollsów, bo zarzucanie morrowindowi i temu uniwersum słabej i nudnej fabuły to jest śmiech na sali
bo zarzucanie morrowindowi i temu uniwersum słabej i nudnej fabuły to jest śmiech na sali
@Ahoga: no jak jestes nudny lub nie przeczytales w zyciu zadnej ksiazki/porzadnej mangi itp to potrafie uwierzycze takie klocki robia na tobie wrazenie
ciekawe czemu nie odpowiedziałeś nic typowi co polecił planescape torment graczu
osobiscie, jescze nie widzialem gry z lore dobrym pod ksiazki.
@NewBlueSky: rozmowa przeszła na temat fabuły gier w tym momencie
ale spoko, dawaj mangi z dobrą fabułą panie wyjście ze strefy startowej morrowinda i zakończenie gry bo pierwszy wieśniak nie dał ci kryzysu egzystencjonalnego swoim wywodem
Historie z gier mozna w zasadzie podzielic na 3 glowne typy(w sensie moga byc inne, ale nie maja znaczenia, a te na pewno zrozumiesz, to konwencja): 1. Sztywne rezyserowane gowno i prowadzenie gracza
@NewBlueSky: ale to ty zmieniłeś pierwszy temat(a raczej go poszerzyłeś) mówiąc że gra nie ma interesujących ścian tekstu i nie widziałeś w sumie żadnej gry co by spełniała wymóg angażującej historii xD
Zmieniac temat to mozecie 2 heady u siebie na chacie.
@NewBlueSky: ale to ty zmieniłeś pierwszy temat(a raczej go poszerzyłeś) mówiąc że gra nie ma interesujących ścian tekstu i nie widziałeś w sumie żadnej gry co by spełniała wymóg angażującej historii xD
#gothic #morrowind #theelderscrolls #skyrim #gry
Tylko co to w ogóle znaczy drewno w kontekście gier? Mi się najbardziej kojarzy z drewnianym sterowaniem i w tej kategorii zwycięzca jest dość oczywisty. W Morrku sprawa jest prosta, spacja do gadania i okradania, jak klikasz to uderzasz (wiem, pomińmy znany mankament, że nie zawsze trafiasz nawet jeśli trafiasz ;-)). Teraz posadź przed
@Veli: no zbaitowales mnie, przyznaje prawde.
Urzeklo mnie ze wymieniles te elementy z d--y o tej drewnianej grze.
Nie boj sie, odrobisz "stracony czas" jak bedziesz lootowac te ciekawe dungeony bez bicia mobkow i zamykajac np miedzy nimi drzwi.
Albo poprostu z czytaniem ciężko co w sumie też tłumaczyłoby rozczarowanie morkiem, wszystko by się w sumie zgadzało XDD I rest my case, idź w pokoju dobry człowieku i nie grzesz więcej
@symetrysta: czyli podsumowując: Morrowind to toporne małpowanie rozwiązań z klasycznych gier RPG, robione dla fanów tych gier i operujących na skojarzeniu z nimi jako metodzie na sprzedanie się. Natomiast jest gorszą grą od Gothica, bo gry komputerowe to nie
Mi nie przeszkadza duza ilosc tekstu. Czesto stosuje sie duza ilosc tekstu aby dobudowac pseudo wartosc albo przekazac jakas informacje (ja jak rozmawam z gorszymi ludzmi to stosuje taktyke opisowosci, bo licze ze sami wyciagna co trzeba, bo przeciez nie potrafia ani uzywac logiki, w tym szczegolnie wyciagac wnioski poprawne, ani nie potrafia czytac ze zrozumieniem)
Mi przeszkadza brak wartosci w tej duzej ilosci
Przez to ze takie ameby bronia drewna to pozniej przez 20 lat ogladamy takie same drewno i tworcy gier AAA maja w dupie rozwoj poza grafika (to jedyne co moga latwo kupic za kaske).
EOT malkontencie.
@Ahoga: no jak jestes nudny lub nie przeczytales w zyciu zadnej ksiazki/porzadnej mangi itp to potrafie uwierzycze takie klocki robia na tobie wrazenie
@NewBlueSky: rozmowa przeszła na temat fabuły gier w tym momencie
ale spoko, dawaj mangi z dobrą fabułą panie wyjście ze strefy startowej morrowinda i zakończenie gry bo pierwszy wieśniak nie dał ci kryzysu egzystencjonalnego swoim wywodem
@Ahoga: chyba w twoich znach.
Zmieniac temat to mozecie 2 heady u siebie na chacie. Ja
@Ahoga: dobra bo widze ze jestes amatorem xD
Historie z gier mozna w zasadzie podzielic na 3 glowne typy(w sensie moga byc inne, ale nie maja znaczenia, a te na pewno zrozumiesz, to konwencja):
1. Sztywne rezyserowane gowno i prowadzenie gracza
a teraz powtórz po
@Ahoga: nie.
ten watek to niby bylo g2 vs morrowind. Ale powiedzmy sobie szczerze to sranie morrowindowi do ryja i ten morrowind nie moze nic
@NewBlueSky: dlatego piszesz dwunastą odpowiedź w tym wątku
@Ahoga: ale wy jestescie malo inteligentni.
Czytajcie ze zrozumieniem, przeznaczam tyle czasu na wyjasnianie was ile chce, dlatego nie dostajesz perfekcyjnego wypracowania,