Wpis z mikrobloga

Piszę ten post bo potrzebuję porady. Aktualnie studiuję 1 rok Finansów i Rachunkowości, jednak nie jestem przekonany czy to dobry wybór. Przed wyborem kierunku zastanawiałem się nad Elektrotechniką, ale nie wybrałem jej bo pisałem z osobą, która studiowała ten kierunek i przeraziło mnie jak mało osób w porównaniu z tym ile zaczynało studia ukończyło je z tytułem inżyniera. W dodatku jestem po liceum i mam praktycznie zerową wiedzę w tym temacie, fizyki uczyłem się tylko aby zdać (z matmą było lepiej). Przez te kilka miesięcy studiowania mam ciągły mentlik w głowie czy aby na pewno była dobra decyzja. Wybrałem ten kierunek, ponieważ chciałem zacząć interesować się giełdą i moja dziewczyna jest rok wyżej na tym samym kierunku, co też ma swoje plusy. Myślałem, że może w przyszłości udałoby się to jakoś połączyć i np. otworzyć własne biuro rachunkowe (ale wiadomo że w tym temacie może się jeszcze wiele zmienić). Istotne jest też to, że mój tata ma gospodarstwo rolne, więc w przyszłości w jakimś stopniu też będę na nim pracować (co nawet sprawia mi przyjemność, bo jestem sam sobie szefem) i fajnie by było znaleźć taki kierunek studiów, żeby łączył się z gospodarką, jednak nie mam pomysłów oprócz elektrotechniki. Boje się też, że jeśli zdecyduję się zmienić kierunek na elektrotechnikę to sobie nie poradzę i będę dwa lata w plecy, a nie chcę być wiecznym studentem. Co wy byście zrobili w takiej sytuacji? #praca #rolnictwo #elektrotechnika #studia #studbaza
  • 24
@taboreton: w teorii jako księgowy też można pracować zdalnie. IT brzmi dobrze, ale patrząc ile osób teraz chce zostać programistą to chyba coraz trudniej faktycznie jest nim zostać, a bardziej dostać się do jakiejś pracy. A dlaczego uważasz, że FIR to porażka?
@MaKac: brat studiował. Jak w IT zaczyna się robić ciężko tak w finansach jest ciężko od zawsze, a zarobki wielokrotnie niższe. Ja studiowałem mibm też porażka jakby się ktoś pytał xd