@needer: Czwórka fajna, ale nie rozumiem dlaczego niby lepsza od piątki. Komuś się może ewentualnie bardziej ten buddyjski klimat podobać od zadupia amerykańskiego, ale pod względem gameplayowym nie ma porównania.
@ktomizajalnazwy: 4 miała lepsze postaci. W piątce ta rodzinka jest mega nudna i stereotypowa plus fabularne przerywniki na które nie masz wpływu i w których robisz w kółko to samo.
@ktomizajalnazwy: W piątce z------i crafting i sens polowania na zwierzęta, żeby zdobyć materiały na kaburę czy plecak. 5 wciąż była fajna bo miała świetnie zrobiony świat, ale brakowało tego 'połączenia' z naturą, które było czuć we wcześniejszych częściach.
No ale ponoć to ludzie sami narzekali na polowania czy konieczność zbierania roślin na apteczkę, to usunęli. Animacje skórowania zwierząt też im przeszkadzały, podobnie jak brak automatycznego tworzenia leków ;)
@pionic: a dla mnie to troche slabe, te wlasnie paski hp, inne pociski i plecak. Takie udziwnianie na siłe, ze chcieli cos dodac ale nie wiedzieli co i źle im to wyszło. Tak jakby gra skierowana bardziej do mlodszych takie wrazenie odnosze. No ale wiadomo gusta niektorym to sie podoba
@Beeercik: Przecież crafting w 3 i 4 był absurdalny typu upoluj konkretny gatunek super rzadkiego tygrysa żeby uszyć lepszy portfel jakby skóra pospolitego jelenia czy dzika nie wystarczyłaby na wszystko...
@pionic: wrogowie sami się skalują i ich poziomy skaczą w zależności od regionu i postepów fabularnych więc żeby im dorównywać cały czas trzeba grindowac...
@Beeercik: Przecież był crafting. Też trzeba było na te pumy i niedźwiedzie polować, i były wyraźne profity z tego w postaci więcej slotów na amunicję czy coś w tym stylu. I naturka też tam była fajna moim zdaniem. Miejscami dużo większa dzicz niż w tej czwórce właśnie. Jakieś jaskinie, wodospady, góry, lasy i tak dalej, to w piątce są zajebiście zrobione.
@RandomNetUser: No był absurdalny, jak większość rzeczy w grach, czasami takie uproszczenia są konieczne ( ͡°͜ʖ͡°)
Możnaby to równie dobrze zamienić na wizytę u handlarza i 'upoluj mi 3 dziki i krokodyla albinosa to dostaniesz za to portfel', ale wtedy ludzie by podnieśli larum 'po co takie coś, skoro można iść do sklepu i kupić portfel za walutę'
@nika_blue: No fakt, że w czwórce była większa możliwość dokonywania jakichś wyborów. Ale czy postacie same w sobie były ciekawsze, to nie wiem. Na pewno antagonista mi się bardziej podobał w czwórce, ale ten Sabal i ta babeczka to mnie w-------i na przykład. W piątce z kolei bardziej mi ci "bossowie" zapadli w pamięć, ta laska naćpana i tych dwóch braci-psycholi. A z sojuszników to już nie wiem kto tam
@needer: Czwórka była dobra. Wdrapywanie się albo wlatywanie brzęczykiem na wieże. Śmieszne teksty i zachowania przeciwników zwłaszcza gdy się ich ostrzeliwało snajperką z ukrycia (na północy Kyratu wplatali chińskie przekleństwa) albo wypuszczało drapieżne zwierzęta z klatek w posterunkach, rzucanie baitów. Jak się dorwało do Piły to żaden przeciwnik nie miał szans, nawet miodożer. Honey badger! Kill that animal!
@Gnojokok: no gra mi sie w to super, dopiero kilka h za mna ale jestem zadowolony a 6 mnie bardzo odrzucila. Jakby sie uwstecznili - jedynie grafika lepsza, nawet SI wydaje mi sie glupsze w 6 ale moze tylko mi sie wydaje ;) Jak zwykle jestem zwolennikiem lepszej grafiki tak tutaj wole grac w 4 z gorsza grafa a sprawia mi to wielee wiecej funu, w 6 wogole tego nie
@needer: Piątka i Szóstka przeginają z treściami woke i feminizmem. Za dużo bab w tych grach i wszystkie są zrobione na rambo a faceci to albo jakieś p-------e albo sami źli w kontraście do dobrych bab
Przecież był crafting. Też trzeba było na te pumy i niedźwiedzie polować, i były wyraźne profity z tego w postaci więcej slotów na amunicję czy coś w tym stylu.
@ktomizajalnazwy: Ale tam ten crafting nie wynikał bezpośrednio z polowania, tzn. 'zbierz 3 skóry bawoła i wykonaj z nich plecak' tylko 'zabij 3 wiewiórki i odblokuj ciche chodzenie' ( ͡°͜ʖ͡°) Mi takie coś zaburza immersję.
5 wciąż była fajna bo miała świetnie zrobiony świat, ale brakowało tego 'połączenia' z naturą, które było czuć we wcześniejszych częściach.
No ale ponoć to ludzie sami narzekali na polowania czy konieczność zbierania roślin na apteczkę, to usunęli. Animacje skórowania zwierząt też im przeszkadzały, podobnie jak brak automatycznego tworzenia leków ;)
@pionic: wrogowie sami się skalują i ich poziomy skaczą w zależności od regionu i postepów fabularnych więc żeby im dorównywać cały czas trzeba grindowac...
Możnaby to równie dobrze zamienić na wizytę u handlarza i 'upoluj mi 3 dziki i krokodyla albinosa to dostaniesz za to portfel', ale wtedy ludzie by podnieśli larum 'po co takie coś, skoro można iść do sklepu i kupić portfel za walutę'
@ktomizajalnazwy: Ale tam ten crafting nie wynikał bezpośrednio z polowania, tzn. 'zbierz 3 skóry bawoła i wykonaj z nich plecak' tylko 'zabij 3 wiewiórki i odblokuj ciche chodzenie' ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mi takie coś zaburza immersję.
A sam świat był świetny i