Wpis z mikrobloga

Postacie typu: yasuo yone zed powinny być niedostępne dla osób poniżej diamentu

#leagueoflegends

Zgadzasz się?

  • Tak 31.6% (18)
  • Nie 29.8% (17)
  • Nie daję jebania/pokaż wyniki 38.6% (22)

Oddanych głosów: 57

  • 15
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@SEBZER: Wolę mieć Yone niż Yasuo. To jest S10 champion. On jest tak zrobiony, że nawet jak jesteś gównem to i tak jeden dobry ult, lub dash z Q i masz fraga. Ile to ja meczy wygrałem z takim 2/14 typem, który zrobił dwa itemy i potrafił być usefull. Dzisiaj np. wycarrowałem Yasuo co zrobił 1/13 do 15 minuty na Irelie xD

No ale koniec końców wolę mieć Yone
@SEBZER: przeciez to co piszesz nie ma sensu.

Zamiast glupiego rozwiazania:
1. Training mode 1vs1 aby nie trzeba bylo coinflipowac w grze. Z losowymi czempionami do wyboru w kazdej grze i wewnetrznym systemem rankingowym z ranga resetowana co dzien/tydzien/itd do stanu z soloq. Wiec po treningu trzeba wracac do soloq. Ew aby nie grac caly dzien, to ograniczona liczba meczy na dzien. Zeby nie bylo ze wszystko bedzie dodge;owane, gdzie nie
@NewBlueSky: nie rozumiem o co ci chodzi w pierwszym
"mój" pomysł jest prosty do zastosowania a pomysł drugi który każdy gracz lola poprze jeśli ma chociaż przeciętne iq jest trudny do zrobienia.
Obecnie system (nie)działą punktowo więc załóżmy ty masz 10 punktów dobierze ci 4 osoby które mają 2 punkty razem macie 18 punktów czyli tyle samo co wrogi team tylko że u nich każdy ma 3 lub 4 punkty w
@Mega_Smieszek: też wolę yone bo masz rację on może ulta użyć kiedy chce a yasuo musi najpierw nastakowac q i go użyć czyli 3xq a to sporo czasu, większość zostanie rozjechana zanim to zrobi. Yone może ne mieć itemów (yone support xd) ale użyje tego ulta w dobrym momencie raz jeden jedyny dobrze akurat jak będzie late game i to może wygrac grę.
Nadal jednak wolałbym aby nikt nie mógł grać
@SEBZER: twoj pomysl stwarza milion innych problemow.

Jesli chcesz powaznie rozwiazac problem to trzeba go okreslic. Uzywajac mojego mozgu stworzylem dwa pomysly:
1. zaklada ze ludzie coinflipuja bo soloq to jedyne srodowisko do nauki gry, wiec niewazne czy chca czy nie to musza kiedys coinflipowac, ryzykowac i psuc komus gre. Z 1vs1 beda ryzykowac tylko swoja gra.
2. zaklada ze ludzie graja coinflipowymi postaciami i mysla ze dobrze robia bo czasem
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@SEBZER: ta sa bany xD straszne bany dla boosterow w grze f2p.

Riot predzej ucaluje boostera niz normalnego gracza, bo #!$%@? od bostowania oo znajomosci to jak ktos chce wydac kase na boosting to bardsiej prawdopodobne ze wydaja ja na gre.
@SEBZER: czy w ogóle można winić graczy za to, że są w grze do wyboru postacie tak mocno snowballowe

jeden wybierze lisandre która ma problem oneshootować ardenta i będzie grał pod team albo płakał, że nie wykorzystują jej utility

drugi wybierze 0/5 15 ff katarinke czy innego yasuo i zapuka do bazy oponentów w 20 minucie albo teamowi się odechciewa grać w 20 minucie. W każdym bądź razie któraś drużyna do
któraś drużyna do 25 minuty podda gierke


@TraceTlen: ty chyba w lola nie grałeś. NIKT NIGDY NIE PODDAJE GIER BĘDA #!$%@? CIĄGNĄĆ MECZ NAWET 2H bo nikt nie potrafi wykorzystywać przewagi, współpracować, skupić się na celach.

Do tego wspomniane postacie nie bez powodu są wybierane tak często przez tak słąbych graczy szczególnie w low elo. Te postacie są "cool" można nimi robić "plejsy" a na youtube masz z nich miliard filmików
@SEBZER: nie no takie świństwo pojawia się jak trafi się spocony jax, master czy inne skalujące kupsko zapewniające, że kernie w late, albo chłop jeden z drugim po złości dusi na nie

1. katarinka midowa która feeduje chce surrender bo może przecież zagrać nexta i być może tam jej wyjdzie lepiej i będzie oneshootować wszystko
2. bot #!$%@? bo mid oponentów co chwila do nich zagląda i nie można za wieże
nawet jak oponenci głupio oddadzą przewagę i wygram taki mecz co się zdarza raz na 5 gier to już mi się nie chce więcej grać, bo człowiek za długo czuł się zakładnikiem i ma poczucie straty czasu pomimo wygranej meczu o złote kalesony w gierce komputerowej


@TraceTlen: tu się w pełni zgadzam. ja wolę ff 15 i go next. Bo naprawdę to widac z 90% dokładnością kto wygra wpo tych 15
jak poruszają się gracze w jednej i drugiej drużynie.


@SEBZER: Jak mój botlane nie potrafi dodgować skilshotów wrogiej lux/morgany/blitzcranka i dają się złapać 50 razy w 15 minut to raczej się to nagle nie zmieni później dalej będą ginąć w głupi sposób.
Jak wrogi jungler robi bezsensownego, nieskutecznego ganka 3 raz z rzędu to ja już wiem, że mogę robić w jego jungli co chcę.
Jak na midzie widzę, że jeden