Wpis z mikrobloga

@sebek1987: szosowa, ale wzmacniana na bokach dzięki czemu trudniejsza do zniszczenia i przez to bardziej nadaje się na szutry. Do tego ma inną gumę na bieżniku dzięki czemu tak szybko się nie kończy. GP5000 nawet na asfalcie po 5kkm nadaje się do śmieci.
@michnic: Nie musisz mi tlumaczyc jak ona wyglada, bo od kilku lat używam tylko tej opony nadal twierdzę, że jest to opona szosowa. Wiadomo, że mniejsze ryzyko przemknąć na niej przez las ale do jazdy po szutrach to się ona nie nadaje.
@sebek1987: A czy ja gdzieś napisałem, że 4 season to opona w teren? OP zapytał o dwie konkretne, akurat obu używałem, więc powiedziałem jak oceniam wybór między nimi. Ja bez problemu sobie radzę na 4 season 28mm w terenie, ale chyba przy następnej zmianie opon wezmę jeszcze szersze. Poza tym dużo zależy umiejętności zawodnika. Ja na oponach 35 lepiej sobie radzę niż ludzie na MTB.
GP5000 nawet na asfalcie po 5kkm nadaje się do śmieci.


@michnic: chyba jak ważysz ze 100 kg i pompujesz powyżej 6 barów

grube kwadratowanie zabiło moją gp5000 dopiero po 9-10k km i to tylko dlatego, że beskidzkie kamory wydarły kawałek gumy na środku bieżnika (a właściwie nie to było przyczyną zmiany tylko jakiś ostry kamyk, który wyorał dziurę), przełożona z przodu na tył już ma 13k km+ nalotu i znaczniki zużycia