Wpis z mikrobloga

@krassqq: jak znam życie i audi... to pamiętaj
- każdą pracę w okolicach silnika w autach tej marki zaczyna się od demontażu całego przodu...

taka przewaga dzięki technice...

ot do głupiego DPFa trzeba rozebrać przód i wyjąć EGR... bo inaczej nie ma dojścia (brakuje dokładnie 3 cm) :)
(przykład z A6 '14)
@ondraszek: Działa, tzn. Jedna usterkę wyeliminowałem. Bo nie mogłem odpalić na zimnym silniku. Teraz jest układ szczelny. Dodatkowo wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodniczego. Jedyny mankament jaki został mi do sprawdzenia to tryb pracy wiatraka od chłodnicy. Od razu po odpaleniu wiatrak pracuje na maksymalnych obrotach. Jak się rozgrzeje to już normalnie. Myślałem ze to wina tego czujnika ale jest nowy i dalej tak samo. Będę musiał chyba podpiąć pod kompa…
@krassqq: wiatrak jest na chłodnicy. Włącza go czujnik temperatury cieczy chłodzącej który jest na króćcu pod kolektorem. Jest 4 pinowy i wszystkie piny idą do ecu . Dwa na szafe dwa, dwa do informacji ecu by włączyć wiatrak.

Albo czujnik oszalał albo jakiegoś plusa przy silniku wentylatora nie ma albo masy.
Do sprawdzenia na początek bezpieczniki.

F4 -5A Po lewej stronie deski rozdzielczej pod Zaślepką.
F6 - 40A Nad pedałami trzeba