Wpis z mikrobloga

mordeczki, wymieniłem lewą kolumne mcphersona w moim volvo v40 I. kupiłem jakąś używkę opisaną "pasuje do każdej wersji silnikowej" (jak widzę nówki to też są do wszystkich wersji silnikowe te same), ale ona ma kilka centymetrów niżej mocowanie łącznika stabilizatora niż ta co miałem wcześniej. co teraz zrobić z tym? nawet jak z drugiej strony dam taką samą to przecież już teraz łącznik stabilizatora wali o wahacz ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#mechanikasamochodowa #mechanika #volvo
b.....s - mordeczki, wymieniłem lewą kolumne mcphersona w moim volvo v40 I. kupiłem j...

źródło: comment_1671562753UlBQsXcGfk0qouQD64BnFt.jpg

Pobierz
  • 35
  • Odpowiedz
pasuje do każdej wersji silnikowej


@biauek_jak_mogles: Widocznie nie była to prawda...

Pewnie masz jakaś wersję z inną obudową kolumny, zgaduję że innymi łącznikami, może też innym stabilizatorem.
Ogólnie to jeśli różnicą jest tylko mocowanie to można je pewnie uciąć i przyspawać tam gdzie jest z drugiej strony, ale zgaduję że różnice między kolumnami mogą nie kończyć się tylko na tym, a obejmować również inną geometrię zawieszenia, charakterystykę tłumienia, wysokość
  • Odpowiedz
@RobinSchudl: a co to ma do rzeczy? jeden lubi grzebać patykiem w gównie, albo promować patologię typu #kononowicz, a inny spędza wolny czas na grzebaniu przy samochodzie ¯\_(ツ)_/¯

takich elementów nie kupuje się używanych i to się parami wymienia


@dragon7: dzięki za radę, ale nie będę do szrota za 2k pln ładował nowych części za 1/4 wartości auta. Tym bardziej że to auto która ma
  • Odpowiedz
Do jakiejś losowo wybranej na Ucando widzę że TRW kosztuje 194zł, czyli za cenę w okolicach jednego tankowania masz parę nowych.


@hellfirehe: no za same amortyzatory tak, ale dodaj sprężyny, poduszki i się zbiera trochę.. szkoda mi pakować więcej w to auto. Robi max 20-25 km dziennie w tygodniu.
  • Odpowiedz
no za same amortyzatory tak, ale dodaj sprężyny, poduszki i się zbiera trochę..


@biauek_jak_mogles: owszem, samochody za darmo nie są.
Nie bardzo jednak rozumiem co ma do tego cena samochodu.

Uważasz że wstawienie jednego, używanego amortyzatora (pomijając już że nie pasujący) do starego Volvo to jakiś lepszy pomysł niż do np. nowego?
  • Odpowiedz
@biauek_jak_mogles: dopóki robisz coś u siebie na chacie, np remonty w stylu tego wykopowego fachowca i co najwyżej dach Tobie na głowę się #!$%@?, to się nie wtrącam. Ale naprawdę wolę nie mijać takiego gruza, który "z niewiadomych przyczyn zjechał na przeciwległy pas ruchu"...
PS: do tego widzę, że się na tym tak znasz, że nie wiesz, co pasuje a co nie. Mnie doświadczenie nauczyło, że części z internetu sprawdza
  • Odpowiedz
no na ściemniali w necie że pasuje do każdej, widać że ma 1.6 a to wychodziło nawet t4


@dragon7: Dlatego trzeba sprawdzić w katalogu, za darmo są Ucando czy Intercars gdzie można wybierając model i rocznik, znaleźć sobie najdroższą część, najlepszego producenta i w jej danych sprawdzić do jakich pojazdów pasuje i czy na pewno do wszystkich.

Swoją drogą tak jak patrzę to jeśli chodzi o amortyzatory to Volvo faktycznie
  • Odpowiedz