Wpis z mikrobloga

@dale-horvath: A gdyby każda ciężarówka była pojazdem uprzywilejowanym i stale jeździła z sygnałami świetlnymi i dźwiękowymi? Jak karetka do umierającego albo strażacy do pożaru, przecież tirowcy tez ratują życia! Oprócz korzystania z buspasy i poboczów mogliby też przejeżdżać na czerwonym świetle albo jeździć pod prąd w razie potrzeby
  • Odpowiedz
@K-S-: wiem że korwin i te sprawy, ale biorąc pod uwagę zagrożenie tragicznym wypadkiem i zniszczone drogi, sporo przewozów winno być skierowany na kolej.
  • Odpowiedz
@dale-horvath: ciężarówki powinny mieć bilet ulgowy na jazdę pociągiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@qeti: no i ogólnie się do tego dąży - transport samochodowy ma największe koszty zewnętrzne (internalizacja kosztów zewnętrznych w UE). Docelowy model to transport intermodalny, gdzie wszystko (większość) na dużych trasach wożone jest koleją, a jedynie ostatnie kilometry z magazynu do klienta dowożą pojazdy samochodowe.
  • Odpowiedz
@dale-horvath: Szofery to bohaterzy nie jakiś tam kurde chirurg czy leniwy ha tfu górnik Należy im się ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Jeszcze powinni dostać prawo do ciągłej jazdy lewym pasem
  • Odpowiedz
@dale-horvath moje zdanie jest takie, że 80% kierowców to przygłupy, brudasy i złodzieje. Gdyby nie robota za fajerką, to rowy by kopali, a wymagania jak dyrektor.

Przejedź się na dowolny MOP w weekend i zobaczysz na własne oczy tą patologię.

PS. 20 lat mam zawodowo kontakt z tym bydłem.
  • Odpowiedz
@dale-horvath: ja jestem za tym aby ciężarówki stały się pojazdami uprzywilejowanymi i żeby stojąc w korku kierowcy mogli na przykład włączać koguta i jechać sobie poboczem autostrady żeby ominąć korek bo muuu synku muu
  • Odpowiedz