Wpis z mikrobloga

Nie wiem co tak narzekacie. Odpaliłem tego next-gena wszystko dałem na Uber+ i inne bajery bez RT. Sprawdziłem wszystkie lokacje w grze, żadnych spadków nie zauważyłem. Trochę jest mniej fps, no ale grafika też podbita i to widać gołym okiem. Fajnie wygląda teraz wiedźmin, jak gra z tego roku. Nie mam żadnych zwiech, ani dropów klatek. A łaziłem chyba z 30 minut po Novigradzie. Ten Ray Tracing jest taki wymagający. Gra jest źle pod niego zoptymalizowana, reszta działa dobrze. Pewnie będą jakieś aktualizacje to naprawiające. Mi się tam podoba. Gra lepiej wygląda, a działa praktycznie tak samo.
#wiedzmin3 #wiedzmin
  • 4
@KaiserBrotchen: w aktualizacji są nie tylko zmiany modów. Zwiększone zostały zasięgi rysowania, szczegółowość modeli, oświetlenie chyba też bez RT jest lepsze niż wcześniej. Spadek klatek jest dokładnie taki jaki wynika z tych wszystkich zmian jakie są wprowadzone.
@r4x4: zasięgi rysowania można było zmienić grzebiąc w plikach konfiguracyjnych. Modeli nie zmieniano, a oświetlenie bez RT jest gorsze niż było, bo usunęli np. HBAO+, żeby w porównaniach tragicznie zaimplementowane RT wyglądało lepiej.

I podtrzymuję to co pisałem wcześniej, #wiedzmin3 na ultra, z modami i zmianami w configach, wyglądał tak jak wersja DX11 po aktualizacji, ale miał lepsze klatki. Testowane osobiście - jak kupiłem laptopa, w celu sprawdzenia wydajności odpaliłem W3
@KaiserBrotchen: no to zasięgi masz teraz też normalnie w opcjach, w modelach przynajmniej niektórych są zmiany na plus, oświetlenie coś się chyba jednak zmieniło na plus, ale dawno grałem.

A w nowej wersji mam podobną wydajność jak miałem z modami minus wpływ większych zasięgów, które nie zmieniałem przed aktualizacją. A że wyglądało tak samo to nie dziwne, bo to jest prawie to samo.