Wpis z mikrobloga

Amazon stosuje bardzo brzydką taktykę wobec klientów, zarabiając przy tym krocie:

1) Oferuje przedmioty z dużą obniżką

2) Ktoś robi wstawkę na pepperze i pełno osób kupuje dany przedmiot

3) Amazon przyjmuje chętnie kasę od konsumenta i nawet informuje o tym, że przedmiot został wysłany

4) Jako że przedmiot został wysłany wielu konsumentów kupuje dodatkowo akcesoria (np. etui do telefonu, ładowarkę, stojak na słuchawki, powerbanka, itd.)

5) W rzeczywistości Amazon nie ma zamiaru wysyłać przedmiotu (dostanie go tylko wybrana garstka), choć w tym czasie może obracać sporą kwotą, którą uzyskał od naiwniaków

6) Po kilku(nastu) dniach gdy nic się nie dzieje i rozmowie z supportem okazuje się, że paczka zaginęła/została zniszczona (choć w rzeczywistości nigdy nie została wysłana)

7) CS (Customer Service) oferuje jedynie zwrot pieniędzy, nie ma opcji ponownego wysłania przedmiotu

8) Amazon jest do przodu o sporą sumkę, raz z obracania nieswoimi pieniędzmi przez kilka tygodni, a dwa dzięki dodatkowym zakupom, które robią łowcy okazji

Najlepsze, że w moim przypadku, po pierwszej rozmowie z CS-em (zamawiałem 18.11.22, z supportem kontaktowałem się 5.12.22) byłem zapewniony, że przedmiot zostanie ponownie wysłany i nawet otrzymałem potwierdzenie na maila, jednak po tygodniu gdy nic się nie działo i ponownej rozmowie z CS-em (12.12.2022) zaoferowano mi jedynie zwrot pieniędzy (i to za 3-4 dni najwcześniej, lol). Także przestrzegam przed tym januszowym serwisem z rzekomo najlepszą obsługą klienta na świecie.

#amazon #allegro #oszukujo #scam #socjotechnika #afera #gorzkiezale #januszebiznesu
JanZygmunt - Amazon stosuje bardzo brzydką taktykę wobec klientów, zarabiając przy ty...

źródło: comment_167086530473eKLSGP61CwSomYgQ9S4r.jpg

Pobierz
  • 5