@frugom: ty jesteś trollem czy serio ciężko pomyśleć przez 3 sekundy i podać chociażby jeden przykład? Sporo ludzi pracowało wtedy zdalnie, restauracje, kina i inne przybytki, w tym nawet lasy były pozamykane więc nie było gdzie wyjść dlatego ruch na ulicach był mniejszy, sporo ludzi było też w tamtym czasie zwyczajnie chorych. Przecież tak można wymieniać prawie bez końca.
Skoro obecnie ma pierwszeństwo przed 40 tonowym składem na dwupasmowej drodze z ograniczeniem do 70km/h to co za różnicę zrobi kilka ton więcej?
@ksiak: W Skandynawii może mają inne tiry albo 40 ton nie waży tyle samo - tam się zatrzymują przez przejściami i ludzie nie giną. Pojedz do Szwecji i zobacz jak wyląda bezpieczenstwo. Kierowcy musza ustąpić pierwszeństwa (tzn. odpowiednio szybko zwolnić lub zatrzymać pojazd), pieszym, którzy wkroczyli na przejście
W Skandynawii może mają inne tiry albo 40 ton nie waży tyle samo - tam się zatrzymują przez przejściami i ludzie nie giną.
@deeprest: w Skandynawii mają przejścia dla pieszych na drogach dwupasmowych z ograniczeniem do 70km/h gdzie pieszy ma pierwszeństwo wychodząc zza nieprzeźroczystych osłon akustycznych?
Pojedz do Szwecji i zobacz jak wyląda bezpieczenstwo.
@deeprest: no patrz, byłem innym kraju skandynawskim i infrastruktura jest inaczej skonstruowana, wziąłeś to pod uwagę,
In conjunction with unguarded pedestrian crossings, bicycle passages & bicycle crossings.
Exception: Permitted to pass at low speed (so that you are able to stop) if there is more than one lane in your direction and one of the following conditions is met:
@Satos srolem, a nie trollem. To, że ty przesiedziałeś w domu dwa lata, to twój problem. Ale 2021, to już nie było to samo co 2020. Ludzie normalnie funkcjonowali, bo wyobraź sobie, że praca zdalna była dostępna do zdecydowanej mniejszości pracujących, reszta musiała normalnie dojeżdżać do i z pracy, między innymi po to, żebyś ty w nim mógł siedzieć zamknięty. Z drugiej strony ci pracujący zdalnie, tym bardziej, chętniej wychodzili z domu,
@ksiak: O Policji polującej na kierowców słyszałem już w latach 80. a pewnie i przed wojną tak mówiono - to jest typowy argument za którym nic nie idzie. Polacy są takim narodem, że bez bata będą robić jak im się podoba. W Szwecji, gdyby nie wysokie mandaty, polscy kierowcy też by robili carmageddon na drogach. Jak nie ma progu zwalniającego to kierowcy #!$%@?ą, bo nie ma kultury jazdy. Można było stać
@frugom: bardzo mi miło, ale się zesrałeś potężnie. Rozumiem, że ta reszta dojeżdżająca do pracy normalnie to też ci kelnerzy w zamkniętych restauracjach, a no i wszyscy jeździli w delegacje zamiast spotykać się online, nie zapominając o dzieciakach i studentach na nauce zdalnej w tamtym czasie, po zajęciach wybiegali z domu na kremówki razem z tymi chorymi, którzy wg ciebie nie siedzieli w domach, masz rację tak było xDDD
O Policji polującej na kierowców słyszałem już w latach 80. a pewnie i przed wojną tak mówiono - to jest typowy argument za którym nic nie idzie
@deeprest: to że masz klapki na oczach i nie widzisz filmów które są wrzucane przez ludzi to nie moja wina. Jednak tak czy inaczej, wskazałem Ci jeden drobny zapis w prawie pomiędzy tym co jest u nas a tym co jest u nich co
@TomdeX: przecież ta tabelka to jakiś żart. Pół roku danych, porównanych do roku z lockdownu. Chyba nikt tu nie słyszał o statystyce. Do tego wypadki z udziałem pieszych - to niejednoznaczne, kto jest tam poszkodowanym, tylko pieszy, czy może też kierowca/pasażerowie?
Daj porównanie 3 lata przed lockdownem i 3 lata po wprowadzeniu przepisów. Pamiętaj, żeby uwzględnić w wypadkach winę - pieszego/kierowcy, typ przejścia oraz lokalizacja (powiedzmy wsie, miasta do 100k mieszkańców
@lukanocerino: autkowcy po prostu spazmów dostają, bo nie mogą pruć przez miasto jak kiedyś tylko trzeba zdejmować nogę z gazu dla tych biedaków - pieszych
#polskiedrogi #polska #motoryzacja
@ANDRZ_J: w moim mieście powiatowym robią to od X-dzisięciu lat, teraz cała Polska jest jak ten wygwizdów xD
@ksiak: W Skandynawii może mają inne tiry albo 40 ton nie waży tyle samo - tam się zatrzymują przez przejściami i ludzie nie giną. Pojedz do Szwecji i zobacz jak wyląda bezpieczenstwo. Kierowcy musza ustąpić pierwszeństwa (tzn. odpowiednio szybko zwolnić lub zatrzymać pojazd), pieszym, którzy wkroczyli na przejście
@deeprest: w Skandynawii mają przejścia dla pieszych na drogach dwupasmowych z ograniczeniem do 70km/h gdzie pieszy ma pierwszeństwo wychodząc zza nieprzeźroczystych osłon akustycznych?
@deeprest: no patrz, byłem innym kraju skandynawskim i infrastruktura jest inaczej skonstruowana, wziąłeś to pod uwagę,
https://korkortonline.se/en/theory/overtaking/
U nas masz
@hosearkadiomorales: i się zesrał spaliniarz xD
@frugom: bardzo mi miło, ale się zesrałeś potężnie. Rozumiem, że ta reszta dojeżdżająca do pracy normalnie to też ci kelnerzy w zamkniętych restauracjach, a no i wszyscy jeździli w delegacje zamiast spotykać się online, nie zapominając o dzieciakach i studentach na nauce zdalnej w tamtym czasie, po zajęciach wybiegali z domu na kremówki razem z tymi chorymi, którzy wg ciebie nie siedzieli w domach, masz rację tak było xDDD
@deeprest: to że masz klapki na oczach i nie widzisz filmów które są wrzucane przez ludzi to nie moja wina. Jednak tak czy inaczej, wskazałem Ci jeden drobny zapis w prawie pomiędzy tym co jest u nas a tym co jest u nich co
Daj porównanie 3 lata przed lockdownem i 3 lata po wprowadzeniu przepisów. Pamiętaj, żeby uwzględnić w wypadkach winę - pieszego/kierowcy, typ przejścia oraz lokalizacja (powiedzmy wsie, miasta do 100k mieszkańców