Wpis z mikrobloga

Poleci ktoś dobry pochłaniacz wilgoci (dehumidifier)? Trochę bardziej niż zwykle mam zaparowane okna i mnie to powoli #!$%@?, wiadomo jakie są angielskie standardy docieplenia a trochę ostatnio przymroziło.

I pomyśleć że w zeszłym roku o tej porze mieliśmy nawet po 14 stopni... ech ta zmiana klimatu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#uk
  • 28
@MarianoaItaliano zapomnij o pochłaniaczu wilgoci - strata kasy i goffn daje. Tylko jakiś porządny osuszacz na kompresorze ciągnący tak minimum 15L/24h
Mam takie cus od 4 lat i daje radę
EcoAir DC18 Compact Portable... https://www.amazon.co.uk/dp/B0194MCV0G?ref=ppx_pop_mob_ap_share
A do okien to kup sobie np także w coś
Kärcher WV 1 Window Vac https://www.amazon.co.uk/dp/B082XTFKCM?ref=ppx_pop_mob_ap_share
@dwa_koty_kastrowane: Thx. Robi robotę czy tak jak kol. niżej mówi że potrzeba coś na kompresorze? Jestem totalnie zielony w temacie, tylko tak w robocie się zgadało i pomyślałem że warto byłoby się rozejrzeć za czymś takim.

@emissary: Dzięki, jak wyżej - rozumiem że skuteczność mierzymy w litrach i tak nie warto schodzić poniżej 15? Co z poborem prądu - to musi swoje zabrać jak np. farelka czy grzałka/piekarnik czy są
@MarianoaItaliano w lecie go nie używam, od listopada, tak do połowy kwietnia chodzi właściwie 24/7 (oczywiście ma ustawiona wilgotność przy jakiej się odpala). Nie jestem w stanie powiedzieć ile to ciągnie prądu - może kiedyś przepne go na smartpluga z licznikiem W to się dowiem. Patrz w specyfikację i licz. Te 15l jest w stanie ogarnąć całe one bed, slabsze nadają się na pojedyncze pokoje. A i nadal tak przynajmniej raz dziennie