Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mircy, jestem programista i tak sobie mysle, zeby nauczyc sie drugiego zawodu jako elektryk.
W technikum mialem duzo przedmiotow elektrycznych, nawet mialem uprawnienia elektryczne (SEP)

Chcialbym w przyszlosci budowac dom i samemu zrobic sobie instalacje, a moze tez dorobic kilka stow na jakis nieduzych pracach.

Co sadzicie?
Poza tym, czy jedyna opcja nauki zawodu elektryka sa Kwalifikacyjne Kursy Zawodowe?

#elektryka #programowanie #rozwojosobisty

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #638a0a234bf3873caced889b
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: jonik
Przekaż darowiznę
  • 11
Gość: Przerabiałem ten temat, kilka lat temu (tylko ja chce iść w odwrotną stronę) to co było na tych warsztatach KKZ, a to co jest realnie w pracy nie ma ze sobą nic wspólnego, na szkoleniach było 3/4 teorii plus montowanie jakichś układzików na stycznikach, a realna praca to bieganie z wiertarką i łupanina, hałas, pył i dalekie dojazdy, stwierdziłem że jak miałbym tak spędzić następne 30 lat to wolę sobie
OP: @lalalama no to jakis pomysl, dzieki

@kobrys13 @wypokowy_expert odnowienie SEPa bym ogarnal lekko (mimo koniecznosci okazania dokumentow), ale bardziej mnie interesuja praktyczne zagadnienia jak chocby skladanie rozdzielnicy, niz sama teoria ktorej sie juz kiedys uczylem

@gmekowsky usmiechnalem sie jak przeczytalem. A co w tym takiego? Lekarze maja czesto swoje prywatne gabinety, mimo pracy w szpitalu.
Obecnie za kawalerke +30m2 elektrycy zycza sobie blisko 5000 zl, gdzie jest to kilka dni
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania: chciałbyś składanie rozdzielnicy, jasne. To 5 procent całej roboty i najprzyjemniejsza jej część. Reszta to kucie dziur, prucie bruzd czyli najzwyklejsza budowlanka, się zastanów :⁠-⁠)