Aktywne Wpisy
Jestem programistą z 4 letnim doświadczeniem. Które auto z salonu? Wszystkie 1.5 benzyna 150 KM. Golf manual, reszta automat.
Mam już różne oferty na Golfa z salonów, ale w sumie to trochę większym kosztem można mieć A3... a znów trochę większym A4...
Zawołam was end of week co kupiłem.
#samochody #motoryzacja #audi #volkswagen #golf #carboners #mechanikasamochodowa #programowanie
Mam już różne oferty na Golfa z salonów, ale w sumie to trochę większym kosztem można mieć A3... a znów trochę większym A4...
Zawołam was end of week co kupiłem.
#samochody #motoryzacja #audi #volkswagen #golf #carboners #mechanikasamochodowa #programowanie
Które?
- Golf 8 (120k PLN) 30.5% (71)
- A3 (140k PLN) 19.3% (45)
- A4 (160k PLN) 50.2% (117)
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Z jednej strony jacyś głupi pracownicy broniący tej firmy, jakby chodziło o cokolwiek innego niż pieniądze.
Z drugiej strony jakiś idiota zakładający związek, jakby musiał bronić swoich praw w jedynej kopalni w mieście, kiedy w rzeczywistości rynek pracownika oraz gowork.pl same regulują ten obszar.
Ogólnie w polskiej historii ostatnich 30 lat związki był raczej używane do terroryzowania pracodawców lub całego społeczeństwa - co doprowadziło większość firm posiadających takie związki do upadku, lub spowodowało, że my płacimy za
Zresztą na 7k pracowników odzew byl i dalej jest (związek wciąż istnieje) praktycznie zerowy. Oczywiście jego prawo go założyć, ale ten twór umrze śmiercią naturalną i tyle.
A każdy
@Djelon: no jest jeszcze trzecia strona, najważniejsza - CEO który prezentuje poziom tępego buraka, mimo pozycji na której powinien świecić przykładem i prezentować najwyższy poziom zdolności przywódczych. Takie pyskówki nie przystoją nawalonemu junior managerowi, a co dopiero CEO. Nawet pomijając jaką klasę i samokontrolę powinien prezentować ktoś na takim stanowisku, to postawienie wizerunku