Wpis z mikrobloga

Hej, jakiś czas temu zakupiłem produkt i uszkodził się on z czasem. Produkt odesłałem do sprzedawcy korzystając z rękojmi. Na piśmie zaznaczyłem, iż proszę o wymianę na nowy sprzęt, gdyż całość jest wadliwa. Od dnia odebrania produktu przez sprzedawcę do dni dzisiejszego (28.11.2022) mija już 18 dni. Jak wygląda czas oczekiwania na jakąś informację od sprzedawcy? Czy nie jest tak, że do 2 tygodni od dnia odebrania produktu sprzedawca ma obowiązek poinformowania mnie jakiego rozwiązania dokonuje i kiedy wyśle produkt? A może w ciągu dwóch tygodni ma już naprawiony produkt wysłać? Na razie cisza i chcę skontaktować się ze sprzedawcą, ale nie wiem jak wygląda termin procedur rękojmi.

#rekojmia #gwarancja #prawo #zakupy #reklamacja #sklep #komputery #allegro
  • 4
  • Odpowiedz
@MisiekD to że zaznaczyłeś że chcesz nowy, nie znaczy że sprzedawca musi tak zrobić. Może też naprawić. Dopiero przy drugiej czy którejś naprawie musi wymienić.

Tak, ma 14 dni na odpowiedź. Jeśli jej nie otrzymałeś w ciągu 14 Twoje roszczenie jest uznawane za zasadne i powinno być zrealizowane zgodnie z tym co napisałeś, czyli powinieneś dostać nowy sprzęt.
Z tego co kojarzę, to w tym okresie 14 dni masz zostać poinformowany, więc
  • Odpowiedz