Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki, akcja w mojej firmie. Pracuje w Fintech w firmie nazwijmy ją X. Współpracujemy z kontraktownią Y, z której są business konsultanci , którzy część tasków mają takie same, lub zbliżone co mój zespół, ale są na B2B. Ścisłe ze sobą współpracujemy, chociażby jak my nie dajemy rady, to oni biorą taski.
Pewna osoba z hrów popełniła duży błąd i uzyskałem dostęp do wynagrodzeń około 40 osób z firmy Y ( a z hrem nie mam nic wspólnego ). Wiem teraz ile ci konsultanci zarabiają i delikatnie mówiąc, jestem wk*urwiony. Wychodzi na to, że przebitka mój UOP vs ich B2B już na czysto do ręki to jakieś 2,5 raza miesięcznego wynagrodzenia (to już kwota netto, po odliczeniu wszystkich kosztów, Zusów itp zarówno u mnie jak i u nich ). Pracuję od roku, chwalą mnie w robocie, dowożę wszystko na czas i dobrej jakości i mam unikalne doświadczenie z ostatnich paru lat. Te stawki 2,5 raza to nie jacyś wyjadacze, tylko średnia stawka, również dla nowych w tamtym departamencie. Wyjadacze jeszcze lepiej zarabiają. Jutro mam 1:1 z managerem i zastanawiam się jak to rozegrać. Menago się tego nie będzie spodziewać, więc go trochę zamuruje. Na miękko, spokojnie, czy trochę pokazać emocji ? Mój Product owner sugeruje, by pokazać wku*w i jak on to powiedział, „emocje”. Jak na polskie warunki całkiem nieźle już teraz zarabiam, ale przebitki ponad 10k do łapy to nie przeboleję. Dodatkowo jakby mój zespół się o tym dowiedział to by już mogli nowy zespół budować, bo morale by poleciały na pysk, więc na razie siedzę cicho. Myślę, że z rok by im to zajęło, i to też z innym Product Ownerem ( na rozmowie mi powiedział, że już drugi raz zespołu nie będzie budować. Pier*oli to i idzie do konkurencji ). Czy to podchodzi pod jakąś dyskryminację wynagrodzeniową jak w internecie czytałem, mimo że tamci są na B2B i zatrudnieni przez pośrednika ?
Łeb mnie boli z irytacji, spać nie mogę i jakoś już inaczej się pracuje po takim strzale….

#praca #pracbaza #corpo

---