Wpis z mikrobloga

@KaiserBrotchen: Tam nie ma jednego questa XD tam jest wiele zadań w różnych etapach gry w zależności od decyzji gracza co skutkowałoby wyłączeniem teleportu aż do end game. Masz nawet misję wydostania się z płonącego budynku w powyższym, a gracz tp i wywalone bongosy. Koniec końców można modem ale to nie o to chodzi w tej grze.
@SarahC: ale bez problemu można by wyłączyć drogowskaz na czas trwania questa, a następnie po jego zakończeniu z powrotem go włączyć. Problemem nie jest ilość zadań, które są tam do zrobienia. Problematyczne są tylko te, które pomiędzy drogowskazem przy moście, a górą kasztelu mają jakiś trigger, uruchamiający jakąś funkcję.
@KaiserBrotchen:

bez problemu można by wyłączyć drogowskaz


no to wyłączyli drogowskaz XD o co ci chodzi, bo nie rozumiem

na czas trwania questa


To nie jest tibia, że idziesz po kwiatki, wracasz w 3 minuty i po zabawie. Niektóre questy robi się dłużej, niektóre pół fabuły, a opcje zależą od decyzji gracza. Poza tym w tle jest jeszcze żywy świat npców.
@SarahC: jak to o co mi chodzi? Przeczytałaś coś więcej poza ostatnim komentarzem? Cały wątek jest o umieszczeniu drogowskazu wewnątrz kasztelu.

W całej grze jest tylko jeden moment w którym szybka podróż do tego miejsca mogłaby zepsuć grę - quest "Sprawy rodzinne" od momentu powrotu na Wrońce w czasie pożaru do końca wątku z porońcem. Jest to oczywiste, zepsuty może zostać tylko wątek główny, a ten quest jest jedynym w którym