Aktywne Wpisy
gymw8nhnzd +493
Dzięki potężnemu Mirkowi @Strzalka który przyłapał Izunie na lotnisku, mamy piękne widowisko zmęczonej życiem piramidziary po "wakacjach", wykopki co wy żeście jej zrobili xD
#frajerzyzmlm #izadamczyk
#frajerzyzmlm #izadamczyk
piip5 +467
300km/h na ekspresówce. kolejne majtczaki jeżdzą każdego dnia po ulicach i jeszcze się tym publicznie chwalą. Można to jakoś gdzieś zgłosić? Coś z tym zrobią w ogóle jak nie jest wiadomo kto dokładnie odpowiada za ten profil?
#warszawa #patologia #warsawnightracing #majtczak #majtczakmorderca #samochody #szybkoalebezpiecznie
#warszawa #patologia #warsawnightracing #majtczak #majtczakmorderca #samochody #szybkoalebezpiecznie
-Seat Ibiza
-Citroen C3
-Volkswagen Polo
-Peugeot 208
-Opel Corsa
-Ford Fiesta
-Renault Clio
-Skoda Fabia
-Hyundai Bayon
Wszystkie modele z tego lub poprzedniego roku, koniecznie automat. Kosztami spalania/zużycia/ubezpieczenia/częściami i akcesoriami nie muszę się przejmować. Benzyna lub hybryda.
Codzienne dojazdy do pracy ok. 25km w jedną stronę (głównie autostrada i trasa szybkiego ruchu), jeden wyjazd służbowy na tydzień ok. 500km, raz na dwa miesiące trasa ok. 2000km. 90% czasu jazda samemu, pasażerowie z tyłu rzadko.
Na czym mi zależy: komfort kierowcy, dobra widoczność, sprawny i szybko działający panel z multimediami (dużo pracy w czasie jazdy na nawigacji i telefonie), koniecznie czujnik parkowania z tyłu lub kamerka, pojemny bagażnik to plus ale żaden warunek. Nawiewy klimatyzacji najlepiej manualne a nie przez panel. Tempomat, niekoniecznie aktywny. Lubię mieć wysoką pozycję i widzieć przednią maskę, nie jestem wysoki. Dynamika wskazana, ale to nie mus, jestem spokojnym kierowcą rzadko przekraczającym prędkość. Raczej przechył w stronę miękkiego zawieszenia (dużo garbów w miastach).
Do tej pory testowałem Opla i lubię go, ale jest wg mnie niezbyt zwrotny przy manewrach i ciągle muszę dopasowywać klimę (albo za ciepło albo za zimno). Fiesta jest moim faworytem, kilka razy jeździłem i chyba wizualnie najbardziej mi się podoba ze wszystkich.
Jest jeszcze na liście m.in. Skoda Scala i Hyundai i20 ale te z góry odrzuciłem choć też chętnie o nich usłyszę.
Nie rozpisuję wersji dostępnych wersji silnikowych czy dostępnych pakietów, ale jeśli to pomoże w wyborze to oczywiście napiszę.
#motoryzacja #samochody #pytanie
@mlef: skoro tak, to w przypadku VAGów te małe benzyniaki to również g---o - mają bardzo niekomfortową charakterystykę, poniżej 3krpm nie dzieje się nic, od 3k włącza się tryb "rakieta". Do tego między 2-3krpm silnik lubią sobie przykangurować.
1.0 EcoBoost od Forda jest znacznie bardziej cywilizowaną konstrukcją, poza brzmieniem (jak w przypadku każdego silnika 3-cylindrowego) nie można mu zarzucić nic.
Może Kia Stonic?
@strikingsurface: @mlef: też fajny wybór.
@bidzej: jeździłem fabią 1.0 60km, fabią 1.0 90km i zdecydowanie się nie zgadzam. Wcale nie odbiegają od konkurencji. Nie są może jakieś bardzo dynamiczne, ale na pewno nie są "niekomfortowe" przez brak mocy/elastyczności.
@Czarna_ksiazka: to nie o brak mocy chodzi, a o sposób jej rozwijania. Przy czym powinienem jeszcze wspomnieć, że tam wyżej mowa jest o TSI (czy jakkolwiek oni nazywają turbobenzynówki).
Corsa i 208 to obecnie prawie to samo (inny środek)
@Volmyr: no to porównaj sobie bezpośrednio w praktyce 1.0 TSI i 1.0 EcoBoost.
Tak, oba zaczynają na prawdę jechać od okolic 3k, ale EcoBoost rozwija moc bardziej liniowo.
Seat niby to samo a jednak mieć- masa krytycznych opinii, niesprawny system audio doprowadzający do szału. Skoda o dziwo ogarnęła
@Singu__: już nie tylko ja ci napisałem, że to z DSG to dawno i nieprawda ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
Dsg w najnowszej fabii ma dobre opinie.
Niestety rywale montują praktycznie wszyscy teraz w małych autach cvt nielicząc Hyundai ale ten ma problemy z dostępnością także o czym tu dyskutować.
Nie pamietam tylko co opel teraz wkłada ale odkad jest w grupie z citroenem to cudów nie oczekiwałbym.
Najlepiej jak