Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Drogie Mirasy, gubię się w tym, kto wg Wypoku jest przegrywem, Oskarkiem, wygrywem…Stąd moje pytanie całkowicie na serio: Level 23 here. Jestem absolwentem jednego kierunku studiów, a także studiuję drugi kierunek ten z tych „prestiżowych” na państwowej uczelni w trybie zaocznym. Pracuję w międzynarodowej korporacji na dość fajnym stanowisku. Ryj obiektywnie 2 może 3/10, wzrost 175, bardzo szczupły op, ale nie umiem przybrać na wadze za bardzo ( T ʖ̯ T). Do tej pory, miałem na koncie 2 poważne związki - jeden trwał dwa lata, drugi ponad trzy. Czy mimo #!$%@? ryja jeszcze nie przegrałem życia, czy raczej over i korposzczurzenie do końca życia? #pracbaza #praca #studia #studbaza #zwiazki #problemyniebieskichpaskow #przegryw #robpill #logikarozowychpaskow #blackpill #redpill #neet #wygryw #oski #oskarek

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #63550b3a86c6e33847830c5d
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 11
Level 23 here. Jestem absolwentem jednego kierunku studiów, a także studiuję drugi kierunek ten z tych „prestiżowych” na państwowej uczelni w trybie zaocznym. Pracuję w międzynarodowej korporacji na dość fajnym stanowisku. Ryj obiektywnie 2 może 3/10, wzrost 175, bardzo szczupły op, ale nie umiem przybrać na wadze za bardzo ( T ʖ̯ T). Do tej pory, miałem na koncie 2 poważne związki - jeden trwał dwa lata, drugi ponad trzy. Czy
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania: po co sie szufladkujesz w jakies zje**** schematy? Swoja droga, jesli analizujesz swoje podejscie do kobiet przez pryzmat przegrywa, incela, oskarka itp to masz juz duzy problem, bo do kazdej relacji bedziesz podchodzil majac w głowie te wykopowe skrzywienia.