Aktywne Wpisy
wersalski_kasztaniQ +176
Ale się biznesy zwijają z Polski. Ciekawe czym jest to spowodowane, nie wiem choć się domyślam( ͡º ͜ʖ͡º). Komu oni wcisną te kredyty jak nie będzie pracy? #gospodarka #pracbaza #nieruchomosci
Niech mi ktoś wyjaśni, tylko zupełnie poważnie, bez wyzywania od onuc: po co w ogóle Ukraina jeszcze walczy? Za co chłopaki takie jak my gniją w okopach i giną codziennie rozrywani pociskami artyleryjskimi? Jaki to ma w ogóle jeszcze sens, opóźnienie o kilka miesięcy nadejścia życia w ruskim mirze?
- wsparcia z zachodu nie ma, tak jak nie ma jakiejkolwiek perspektywy żeby coś się w tej kwestii poważnego zmieniło,
- brak szansy
- wsparcia z zachodu nie ma, tak jak nie ma jakiejkolwiek perspektywy żeby coś się w tej kwestii poważnego zmieniło,
- brak szansy
@dlaczego_nie: to wytłumacz nam jak działa przekładnia śmigłowca i jak to się dzieje, że łopaty się gibają przy każdym obrocie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Amerykanie to już mieli więcej finezji, szczególnie w ciągu ostatnich 30-40 lat. Przy okazji projektu RAH-66 udało im się skonstruować pierwszą przekładnię wielodrożną wielkiej mocy. Ona potrafiła z jednego stopnia stożkowego osiągać przełożenia, jakie Ruscy osiągali planetarnymi.
A i łopaty specjalnie nie
W takich przypadkach zazwyczaj się stosuje przekładnię stożkową, w sensie że masz zęby wyfrezowane w stożkach, a nie w walcowych wieńcach. Problem polega na tym, że przekładnie stożkowe są drogie jak #!$%@? w produkcji, dlatego taką przekładnię się dzieli na kilka stopni, żeby te stożki nie przenosiły jakichś wielkich momentów. Przynajmniej
To jest jakiś dyfuzor/chłodnica? Coś by zagłuszać sygnaturę cieplna silnika?
Pytam bo pierwszy raz widzę coś takiego na mi-24 :)
https://www.researchgate.net/figure/Mi-24-Hind-helicopter-after-modernization-1-engine-2-exhaust-cooler-air-intake-3_fig6_333548732