Wpis z mikrobloga

@wycz: nie zostawię tak tego, napiszę do jednych i drugich bo lego też sobie w kulki leci z tym pakowaniem, wszystko powrzucane do 2 razy większego kartonu niż trzeba i luzem. Zero wypełnienia pomiędzy...
  • Odpowiedz
Szybko poszło, zgłoszone do dpd i lego. Dam wam znać co z tego wyjdzie. To już nie pierwszy raz i mam dość tego że człowiek płaci za ten plastik krocie a oni mają w dupie stan w jakim to przychodzi do klienta.
  • Odpowiedz
@karolek-bolek: majster, paczka była rozwalona na centralnej sortowni. Masz taśme z CS DPD. Używają jej tylko jak paczka jest uszkodzona u nich. Spisują protokół wewnętrzny robią zdjęcia i leci dalej do odbiorcy . Jeśli coś jest uszkodzone i odbiorca to zgłosi to prawie od ręki ma uznawaną reklamacje. Więc spokojnie
  • Odpowiedz
@karolek-bolek: Podobna przygoda. I w DPD i DHL, każda z tych firm ma taki same procedury. Jeśli wykryją w sortowni bądź oddziałach to otwierają, spisują protokół i kleją taśmą. Każda sortowania/odział ma inna taśmę by właśnie wiedzieć gdzie zostało to wykryte. Też o czymś takim nie wiedziałem, dopóki kurier który odbiera ode mnie paczki mi tego wszystkiego nie wyjaśnił ( )
  • Odpowiedz
@karolek-bolek: Standard, dhl reprezentuje ten sam styl, dlatego od kilku lat korzystam tylko i wylacznie z inpost. Jeszcze nie przydarzylo mi sie zeby pakiety byly podeptane, podarte, lub pogniecione. Dpd i dhl wystrzegam sie jak tylko moge a jak nie maja opcji dostawy z inpost to wole zaplacic wiecej za produkt ale z wysylka via inpost
  • Odpowiedz