Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#praca #pracbaza #studia #studbaza #gorzkiezale

Mirki ja nie rozumiem jak ludziom zarabiającym 3k nie żal wydać pare stówek miesięcznie na benzynę, potem jeszcze coś na auto - jakaś naprawa, jakiś przegląd, przecież to będzie jakieś 1/3 wypłaty.
Pracuję i studiuję zaocznie i wszędzie jeżdzę autobusem - w końcu jaku student 50% taniej to żal nie korzystać za kilkadziesiąt złotych wszędzie dojazd.
Ja rozumiem jak ktoś mieszka na podkarpaciu i ma 5 km na przystanek, ale ja jestem na #slask, a wszyscy na studiach i w pracy wszędzie jeżdżą autem. Potem jeszcze beka jak nie mogą zaparkować przez 20 minut i się spóźniają na zajęcia.
Nie żal wam tyle hajsu wydawać na samochód?

Po za tym zauważyłem taką zależność, że kobiety zazwyczaj mają samochody, które kosztują kilkanaśnie ich pensji, a faceci są bardziej oszczędni np. koleżanka ze studiów pracuje na 3/4 etatu za jakies 2500 zł i nie żal jej było kupić sobie auta za 20 000 zł, a np kolega zarabia 3,3k i Seicento za jedną wypłatę mu starcza.
Dla mnie to jakaś masakra, jak człowiek zarabiający 2,5-3 tys na rękę jest w stanie co miesiąc wyrzucać kilkaset do tysiąca złotych tylko po to, żeby być 20 minut szybciej. Chyba, że po prostu jestem sknerą? Już to słyszałem w sumie, ale dla mnie to jest po prostu rozsądne zarządzanie tym czym mam, a nie bycie sknerą.

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #634d47469f9b6b61c50f547f
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Przekaż darowiznę
  • 39
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 9