Aktywne Wpisy
zmarnowany_czas +116
Jeszcze 5 lat temu regularnie rodziło się u nas po ponad 30 tys. dzieci miesięcznie.
Ostatni raz 30 tys. urodzin w jednym miesiącu mieliśmy na początku 2021.
W połowie 2022 spadliśmy już poniżej 25 tys. urodzeń miesięcznie
A
Ostatni raz 30 tys. urodzin w jednym miesiącu mieliśmy na początku 2021.
W połowie 2022 spadliśmy już poniżej 25 tys. urodzeń miesięcznie
A
WielkiNos +389
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
1) Auto bardzo wolno/wcale się nie nagrzewa po pierwszym odpaleniu, do tego stopnia to wygląda, że w zimę kilka razy odpaliłem auto, czekałem 30 minut i po prostu mi zamroziło wewnętrzne szyby. Problem znika jeśli przejadę autem kilka-kilkanaście metrów, po przejechaniu ok. stu już normalnie grzeje. Podobno ma to związek z termostatem, który w moim aucie cyklicznie "stuka" - są to stuki co 2 sekundy, na tyle mocne, że czuć wibrację nawet na sprzęgle. Możliwe, że wyrobiła/zasyfiła się sprężynka termostatu i wystarczy to oczyścić, czy trzeba wymienić na nowy termostat? A może widzicie inna diagnozę?
2) Jakiś czas temu wywaliło mi błąd poduszki, po diagnostyce komputerowej wyszło, że po stronie kierowcy. Program diagnostyczny Hella Gutmann, treść błędu AIRBAG KIEROWCY KOD BŁĘDU 01, STOPIEŃ 1.
Co to może być? Z tego co wyczytałem możliwe są trzy opcje - sensor pod fotelem, napinacz pasa lub taśma w kierownicy.
Wszystkie części chciałbym samemu wymienić - do skasowania błędów potrzebna będzie INPA?
#motoryzacja #bmw #samochody #e46
@bruhh: @Zubern: Czy INPA dobrze współpracuje z takim BMW E46 na Win10, czy potrzeba coś starszego jak WinXP?
Jak grzeje normalnie po przejechaniu 100m to nie rozumiem problemu, po co w ogóle odpalać auto i czekać pół godziny?
@kipowrot: Miałem na myśli ten bajer, chyba się pomyliłem i to zawór nagrzewnicy.
Załączam niżej wykaz błędów z INPA
Z Airbagiem to może być taśma, poducha albo sam sterownik, no ale najprędzej bym stawiał na taśmę właśnie.
sprawdzę jutro z rana jak zachowa się ogrzewanie gdy zamknę obieg powietrza - dotychczas jeździłem cały czas z automatycznym
Udało mi się (chyba) uporać z problemem poduszki - błąd Zeundkreis ZK 0 Airbag Fahrer Stufe 1, widerstand zu gross - błąd stopień pierwszy, opór za wysoki - kupiłem używaną sprawną taśmę, wymieniłem i skasowałem błąd - wygląda na to, że jest okej, przy zapłonie zapala się airbag i gaśnie po 2-3