Wpis z mikrobloga

Witam, chciałbym złożyć mój pierwszy w życiu komputer do grania za pieniądze z mojej pierwszej pracy, na który odkładam już zdecydowanie za długo. Budżet to 8000-9000 PLN. Nie znam się na komputerach i nie chciałbym zmarnować tych pieniędzy na jakieś gówno. Dlatego chciałbym spytać o jakieś fora, portale lub kanały na YT, gdzie mógłbym zdobyć wiedzę na ten temat, nauczyć się jak dobierać poszczególne części, na co zwracać uwagę przy podanej specyfikacji oraz być może uzyskać pomoc przy składaniu zestawu.
#skladamkomputer #komputery #pc
  • 12
@PGGW: https://techlipton.pl/2022/polecane-zestawy-komputerowe-pazdziernik-2022/. https://fanboy.pl/tag/polecane-zestawy-komputerowe/. Z rekomendacji tych dwóch panów korzysta masa osób, na podstawie zestawu od techliptona złozyłem kompa różowej i śmiga. Znajdzie się ktoś kto powie „hurr durr ja to bym dał to lepiej a to inaczej” nie mniej jednak jak ktoś chce kupić coś pewnego bez wchodzenia w technikalia to ci goście sa pewni.
@swistak91: dziękuję za namiar. Wolałbym załatwić to możliwie samodzielnie i korzystając z okazji czegoś się nauczyć, ale jeżeli stwierdzę, że cała sprawa mnie przerasta, będę szukał kontaktu.
@maz00rskie_mleko: dzięki za linki, poczytam i pogoogluję aby porównać.
@PGGW: Techpowerup - łatwy odnośnik do porównywania kart graficznych. Na stronie jest wiele informacji o kartach graficznych i nowinkach komputerowych. Tak to pozostaje nauka na oglądaniu filmików na yt i przeszukiwaniu stron internetowych. Zależy jak bardzo będziesz chciał wejść w tą tematykę. Jak tylko wiedzieć co jest lepsze to porównuj produkty danych producentów np. interesuje cię płyta B550 to szukasz na yt filmików z porównania płyt różnych producentów. Właściwie możesz tak