Wpis z mikrobloga

@Pepe_Roni: szkoda że się nie odpycha tak jak wygląda, ten sam problem co z niegdysiejszym RX8

Świetnie prowadzące się auto, super wyważone, a mocy tyle że na drogach zostaje za co mocniejszymi dieslami. A nawet nie tyle mocy, co momentu
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Atreyu: Sporo ich ma dołożone turbo kity i wtedy już się odpycha. Ale no fakt, z fabryki słabo to wygląda.
  • Odpowiedz
@Atreyu: Ludzie, którzy krytykują GR86 za moc naoglądali się raczej za dużo chińskich bajek o dorifto i nie ogarniają, że to jest następca AE86 - konteneru na śmieci jakich mało, który miał wozić z punktu A do B w lekko sportowym stylu.

Do tego dochodzi fakt, że nie liczy się tyle moc fabryczna, co potencjał tuningowy. Supra MKIV prosto z fabryki też nie robiła stutututu. Wiem, że GR86 to nie
  • Odpowiedz
Sporo ich ma dołożone turbo kity i wtedy już się odpycha. Ale no fakt, z fabryki słabo to wygląda.


@LIBED: Słabo wygląda to teraz, ponieważ współcześnie samochody są za duże, za drogie i za szybkie. Poza tym ludzie się naoglądali potuningowanych RX-7 i Skyline'ów i postradali rozum myśląc, że te auta takie jurne wyjeżdżały z fabryki.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@anonimowy-anon: Coś w tym jest. Na prostej to niestety mocniejszy diesel wystarczy.

Ten model to taka zabawka to polatanie po zakrętach z a te turbo kity to bardziej mówię o takich by dodać parę koni, a nie 500. :)
  • Odpowiedz