Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mam pytanie o historię korzystania z konta, która wymagana jest przy wniosku o kredyt hipoteczny. Muszę przedstawić wpływy z ostatnich 6 miesięcy oraz pełną historię operacji, na które wpływa pensja z ostatniego miesiąca.

1. O ile udokumentowanie wynagrodzenia jest dla mnie oczywiste, to nie rozumiem po co bankowi moje wszystkie operacje? Będą sprawdzać czy żyję "ponad stan" bo kupiłem coś drogiego w ekskluzywnym sklepie albo nie jestem uzależniony od hazardu?

2. Co w przypadku, gdy w ostatnim miesiącu wydałem dużo kasy na zakup biletów lotniczych? Czy to jest istotne i bank może uznać, że mam takie wydatki regularnie?

3. A co w sytuacji, gdy większość pensji z konta, na które wpływa pensja, przelewam na swoje inne konto? Czy wtedy mogą zażądać wglądu w to drugie konto?

Dzięki za odpowiedź, nie mam doświadczenia z kredytami.

#kredyt #kredythipoteczny #banki #finanse #nieruchomosci #ekonomia

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #633fdcbebbee795815c81070
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 4
1. O ile udokumentowanie wynagrodzenia jest dla mnie oczywiste, to nie rozumiem po co bankowi moje wszystkie operacje? Będą sprawdzać czy żyję "ponad stan" bo kupiłem coś drogiego w ekskluzywnym sklepie albo nie jestem uzależniony od hazardu?


@AnonimoweMirkoWyznania: Bank będzie szukał informacji o tym czy podałeś prawdziwe informacje we wniosku. Uwagę analityka wzbudzi 500+, hazard, przelewy z tytułem pożyczka itp.

Nie każdy bank weryfikuje pełną historię rachunku.

2. Co w przypadku,
Bank patrzy raczej czy nie ma tam na przykład wpływu 500+ jeśli deklarujesz brak dzieci, spłaty raty (na przykład znajomemu coś oddajesz), ewentualnie dochodu z krypto etc. Inne transakcje nikogo nie interesują.