Wpis z mikrobloga

@LechuCzechu: Odwrót od architektury x86, postawienie na opracowywanie technologii in-house. Tak samo z silnikami gier - olać Unity i Unreal. Na wewnętrznie tworzonych silnikach w studiach gry były o wiele wydajniejsze.
Zwiększenie ilości prostych gier z wciągającym gameplayem z multiplayerem kanapowym na 2,3,4 i więcej graczy kosztem rozgrywek przez internet.
@lathrus: tu musi być też kwestia techniczna, w tej generacji producenci konsol poszli mocno 60/120pfs, w następnej mam nadzieję że obiorą kurs na ten lag, w sumie NVIDIA zrobiła ten cały REFLEX, tu Sony i MS też mogliby coś podziałać dodatkowo, chociaż bez nawet tego całego REFLEXU lag na PC jest odczuwalnie mniejszy, zawsze
Odwrót od architektury x86, postawienie na opracowywanie technologii in-house. Tak samo z silnikami gier - olać Unity i Unreal. Na wewnętrznie tworzonych silnikach w studiach gry były o wiele wydajniejsze.

Zwiększenie ilości prostych gier z wciągającym gameplayem z multiplayerem kanapowym na 2,3,4 i więcej graczy kosztem rozgrywek przez internet.


@Zelazko_MPM: Dawno nie widziałem tak bardzo wykluczających się postulatów. Z jednej strony chcesz więcej prostszych gier z wciągającym gameplayem - jak rozumiem
@Poroniec Ja życzę AMD jak najlepiej np konsole wyznaczają standardy poniekąd.

Choć uważam, że tragedia jest, że obie największe konsole są na podzespołach AMD.
Imho byłby lepiej, byłaby większa rywalizacja jeśli jedna konsola byłaby na podzespołach AMD a druga nVidii. No ale cóż jest jak jest.
Imho byłby lepiej, byłaby większa rywalizacja jeśli jedna konsola byłaby na podzespołach AMD a druga nVidii. No ale cóż jest jak jest.


@Variv: a wydaje mi się że było by to na minus. Były by tylko większe różnice technologiczne co kończyło by się gorszą jakością gier multi platformowych.
odpal grę na Xboxie, a później na PC, czuć różnicę nawet na padzie, a w niektórych grach jest wręcz ogromna, choćby Back 4 Blood (na konsoli dla mnie gra niegrywalna przez to)


@LechuCzechu: to przez vsynca, nizsze fpsy, moze tez wiecej max prerendered frames. ale to wszystko devsi moga ogarnac na konsoli, juz jest przeciez obsluga 120 fps i VRR, wystarczy chciec. jedyne czego nie widzialem (ale tez powinno byc do