Wpis z mikrobloga

@michnic: co jest niejasnego w słowie dobrowolne?

Gwarancja producenta to dobrowolne oświadczenie gwaranta (najczęściej producenta),

Jak w gwarancji masz termin "naprawimy w ciągu pół roku" to jest to zdecydowanie gorsza opcja niż rękojmia.
A gwarancji jako takiej być nie musi. Czytałeś kiedyś te świstki dokładane do elektroniki typu telewizor/pralka etc? Można się nieźle zdziwić jak niewiele to daje.
  • Odpowiedz
@PanBulibu: typy mi kiedys wyslali paczke na kompletnie inny adres niz wysylki i nie poczuwali sie do odkrecenia tego, tlumaczyli: 'ktos sie pana nazwiskiem podpisal' xD
pluje na szmaty od tamtej pory, ha ftu na centrumrowerowe.pl
  • Odpowiedz
@michnic: @heartbrakerr: Reklamacja to jest jedno (choć absurdem jest to, że muszę zostać bez urządzenia na nie wiem jak długo) - ale drugie to satysfakcja klienta. Wiesz, jest taka złota zasada, że zadowolony klient przyprowadzi zaledwie paru innych - ale niezadowolony zabierze lekko stu innych. Dlatego właśnie #decathlon, #garmin, #wahoo, #trek czy inne podobne firmy sportowe osiągnęły sukces - bo traktują klientów poważnie i z szacunkiem.

Tydzień
  • Odpowiedz
@PanBulibu: Ja się szczerze mówiąc nie zastanowię, bo po pierwsze do tej pory miałem z nimi dobre doświadczenia, a po drugie tak działa większość średnich i małych sklepów. Naprawy gwarancyjne potrafią ciągnąć się miesiącami (bo tak niestety działają serwisy zewnętrzne) a gdyby taki sklep miał z góry wymieniać na nowy każdy produkt który mu się przyniesie na gwarancję to by zbankrutował. Być może Decathlon sobie może na to pozwolić, ale gwarantuję
  • Odpowiedz
ale gwarantuję Ci, że jakbyś przyszedł do nich z czymś droższym i grubszym np. z rowerem


@thedestroyerofeels: czytasz uważnie? Chyba nie...

* #wahoo - wymienili mi trenażer wart 1000euro wysyłając mi zamiennik zanim ja odesłałem swój
* #garmin - wymienili mi zegarek wart 2000zł od ręki nawet nie sprawdzając czy problem faktycznie występuje
* #decathlon - w ub. roku od ręki wymienili mi namiot wart 1500 zł również od ręki, obejrzeli
  • Odpowiedz
@thedestroyerofeels: @PanBulibu: sorry ale zachowujesz się jak obrażone dziecko albo jakiś totalny narcyz, że ktoś Cię po stopkach nie całuje bo nie rozwiązali Twojej reklamacji NATYCHMIAST, tylko zgodnie z przepisami. I za to im wystawisz negatywną opinię? Opamiętaj się, nie jesteś taki wyjątkowy...

To jakby kupić coś w sklepie online albo na olx gdzie jest wyraźnie napisane że wysyłają przedmiot do 7 dni roboczych a później kręcić aferę że jakto
  • Odpowiedz