Wpis z mikrobloga

Dlaczego prędkość światła jest skończona i nieprzekraczalna? To ograniczenie zostało wprowadzone przez twórców naszego Wszechświata świadomie. We wcześniejszych wersjach ilość równoległych zdarzeń na wyższych poziomach rozwoju była tak duża, że procesory naszej Symulacji się przegrzewały. Wprowadzenie skończonego "c" to patch, który temu zapobiega.

#teoriespiskowe #symulacja #programowanie #heheszki
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@GajowyBoruta: Wyobraź sobie, że masz baaardzo długą próżniową rurkę - powiedzmy taką z ziemii, aż do słońce.

W rurce zamierzasz nadać sygnał świetlny i prędkość propagacji tego sygnału to będzie idealnie C.
Jakoś pamiętam, że propagacja światła od słońca do ziemii to około
  • Odpowiedz
W efekcie światło jako informacja będzie podróżowało z prędkością 2C.


@kobrys13: No właśnie nie. Niedorobieni programiści postanowili, że to cały czas będzie C, i uwaga - dla każdego obserwatora osobno. Czyli jeśli siedziałbyś w rurce, to światło porusza się z C, jeśli jesteś poza rurką to też z C. To właśnie jest dowód, że to jakaś symulacja co najwyżej na serwerze testowym.
  • Odpowiedz
@GajowyBoruta: > Dlaczego prędkość światła jest skończona i nieprzekraczalna?


Źle w ogóle zacząłeś. Prędkość światła zostala moj drogi zmierzona, obliczona hmmm zbadana nie wiem jak jaśniej.

Idąc twoim tokiem myślenia jakże infantylnym i bez sensownym to ja stwierdzam, że zielony to jest niebieski i kropka. Skad masz niby wiedziec, ze zielony to nie jest niebieski?

Jak bylem turbonaly to matki pytalem co wygra czy mrowka czy osa lew czy tygrys
  • Odpowiedz
rurka nie może się poruszać z c. Chyba że nie ma masy.


@WhiskyRomeo: To kolejny dowód, na nieudolne paczowanie Symulacji:
- no ale co ze składaniem prędkości
- zróbmy, że się nie da
- a jak ktoś będzie popychał?
- to powiedzmy, ze rośnie masa i trzeba coraz więcej energii używać xD
  • Odpowiedz
no i dlaczego wg Cb jest ona umowna a nie faktycznie taka jaka jest?


@ArturBinkowski: Ona nie jest umowna, ona jest faktyczna w naszym Wszechświecie. Ale nasz Wszechświat to tylko Symulacja na czyichś komputerach, a tzw. prawa fizyki zostały tam zaimplementowane przez programistów. Ponieważ mieli problem ze zbyt dynamicznie zmieniającą się równocześnie dużą liczbą faktów, dodali do pętli opóźnienia wprowadzając C. Teraz żadne zdarzenia nie dzieją się momentalnie, jest delay,
  • Odpowiedz
@GajowyBoruta: ehhh musialem 10 razy przeczytac Twoj post i teraz skumalem.
Totalnie nie zrozumialem go stad tez te zarzuty brzmia jak z d--y xd sory xd hah

A co do Twojej teorii to ciekawa. Szkoda, ze nie ograniczyli cierpienia i zla w tej aktualnej wersji bo coraz cieższy jest ten krzyż który dzwigamy co dnia
  • Odpowiedz
@GajowyBoruta:
Ciekawe zatem jak programisci naszej rzeczywistosci wyjasnili by nam egzystencje np Krolowej Anglii czy takiego Putina nawet lub naglych smierdzi jednodniowego noworodka czy to jakas nadwyzka chwilowa w systemie czy odrzucenie zawirusowanego elementu?
Ciekawa teoria
  • Odpowiedz
We wcześniejszych wersjach ilość równoległych zdarzeń na wyższych poziomach rozwoju była tak duża, że procesory naszej Symulacji się przegrzewały. Wprowadzenie skończonego "c" to patch, który temu zapobiega.


@GajowyBoruta: Z czysto symulacyjnego punktu widzenia, świat byłby prostszy w sytuacji gdyby prędkość światła była nieskończona.
Nie byłaby potrzebna ogromna ilość pamięci na cała historię - wystarczyłoby pamiętać tylko stan obecny.

Symulowanie wszechświata ze skończoną prędkością światła wymaga przechowania pełnego historii wcześniejszych stanów,
  • Odpowiedz