Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Kojarzycie może, czy w mieszkaniu deweloperskim mogę sobie przenieść zlew i zmywarkę 2-3 metry dalej (prostopadle), ale na ścianę która graniczy z sąsiadem? Na czerwono zaznaczyłem miejsce gdzie jest domyślne miejsce na zlew i zmywarkę (i tam w ścianie jest przyłącze), na zielono zaznaczyłem gdzie ja to bym chciał. Teraz jest tak, że na czerwono jest zlew i zmywarka a z tyłu za ścianą jest łazienka i jest pralka. Więc najlepiej byłoby chyba nie ruszać tego. W ogole nie znam się na hydraulice, czy muszę przekuwać od nowa ścianę która graniczy z sąsiadem? Czy jeślli to jest dość blisko to można puścić rury do tego przyłącza które jest teraz? Żeby od razu łazienka z tego korzystała i pralka. Z kwestią wentylacji itp raczej nie będzie problemów. Czy muszę się dowiedzieć czy ta ściana na której chcę robić zlew i zmywarkę jest nośna? Sorry za pewnie głupie pytania..

#remontujzwykopem #budujzwykopem #hydraulika #kuchnia #mieszkania

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #632972ce9a4a773345e62156
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
Pobierz AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Kojarzycie może, czy w mieszkaniu d...
źródło: comment_1663669910JeHxhaEYa6ekFso1K5B1GV.jpg
  • 5
@AnonimoweMirkoWyznania: problem jest z kanalizacją tj zależy jak jest przejście przez strop/pion, z wodą to tak czy inaczej coś się da ułożyć.
kanalizacja potrzebuje spadków, rura 5cm też swoje zajmuje itp - wiec tu nawet jak jakiś magik coś ułoży to nie znaczy, że po latach nie będzie jakiejś wesołej awarii
@AnonimoweMirkoWyznania Jeśli dopuszczasz możliwość puszczenia rur po ścianie, ukrytych gdzieś za szafkami oraz uda się zapewnić spadek dla kanalizacji, to nie powinno być problemu.