Wpis z mikrobloga

Cześć,

Planuję zakup projektora do domu. Chciałbym z jego pomocą oglądać wieczorami filmy/seriale oraz czasem grać w gry.
Plan zakłada umieszczenie projektora po przeciwnej stronie pokoju od PC (niecałe 4 metry w linii prostej).
W związku z tym pomyślałem o urządzeniu, do którego mógłbym przesyłać obraz za pośrednictwem domowej sieci Wi-Fi.
Doradzono mi dwa modele:
Epson EB-FH52
Epson EH-TW5825
Jeśli dobrze rozumiem, to ten pierwszy obsługuje Wi-Fi, a w drugim siedzi Android TV™. I teraz mam zagwozdki:

1. Do pierwszego, po Wi-Fi mogę przesłać chyba dowolny obraz (Netflix, gra, pulpit, zdjęcia, VLC, cokolwiek, co wyświetla PC), ale co z Android TV™? Można chyba na nim zainstalować apkę Netflix albo Steam Link, ale co jakbym chciał obejrzeć film z VLC albo zagrać w grę, której nie ma na Steam? Nie mam doświadczenia z tym systemem.
2. Czy do gier akcji, wymagających troszkę szybszego czasu reakcji rozwiązanie bezprzewodowe się sprawdzi? Może lepiej pociągnąć długi kabel HDMI dookoła pokoju.
3. No i czy ktoś ma może propozycje innych modeli projektorów? Planowałem budżet ~3500 zł (tak, wiem, że obydwa wymienione przeze mnie modele przekraczają budżet).

Jeśli wymiary przestrzeni do wyświetlania obrazu, bądź inne parametry są potrzebne, to oczywiście udzielę takiej informacji.

Będę wdzięczny za pomoc.
#projektory #projektor #kinodomowe #ogladajzwykopem
  • 6
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Pan_Cerny: epsony mają słabą czerń, odradzam. Ten droższy pewnie daje radę ale są np projektory optoma 4k z niskim input lagiem i wysokim odświeżaniem jak w monitorach gamingowych. Czerń i kontrast natywny to najważniejsze parametry na jakie zwracaj uwagę a nie jasność i bajery typi android wifi
@penknientyjerz: Dzięki, a jak z konserwacją Optoma? Bo słyszałem, że w Epsonie lampę można bardzo łatwo wymienić i nie kosztuje fortuny.
Co do 4K, to pasuję. Nie jest mi to do niczego potrzebne.