Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Znacie ludzi (albo sami takimi osobami jesteście) którzy przebranżowili się z pracy fizycznej na jakąś sensowną pracę w korpo w wieku 40+?
Lvl 36 wykształcenie średnie (liceum) zero umiejętności XDD Pracuję jako kierowca C+E. Kasa jest spoko, ale mam dość. Ogólnie uważam, że przez pracę jako kierowca s----------m sobie życie, rozpadły mi się 2 poważne związki. Mam kumpla który pracuję w korpo 100% zdalnie nie jest bóg wie jak bystry i zarabia ponad 5k netto. Ja obecnie zarabiam 8 tysięcy, ale nie ma mnie kompletnie w domu. Dzięki pracy mam mieszkanie bez kredytu, sporą poduszkę finansową, ale mam dość życia w tirze. Jak to w trasie dużo czasu "wolnego", słuchałem podcastów i uczyłem się angielskiego co mi szło całkiem nieźle. Przepracowałem ok. rok czasu z angielskim samemu. Głównie sluchanie podcastów, oglądanie filmów i czytanie książek. Zacząłem korzystać z usług nativ'a który stwierdził, że mój poziom to spokojnie B2/C1. Zaczałem wysyłać CV do korpo i 0 odzewu. Dziesiątki jak nie setki wysłanych aplikacji i nic.
#pracbaza #korpo #praca

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #630a6573e1ffb3d8a8a6155e
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@AnonimoweMirkoWyznania: może to głupie, ale sprawdź czy wpisałeś dobry nr telefonu i maila do CV. To dziwne, że nie było ani jednego odzewu.

Miałeś czas na angielski to ogarnij jeszcze w wolnym czasie excela i moze jakieś tableau czy power Bi i wtedy wysyłaj.
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Wbrew pozorom do korpo jest jakaś tam konkurencja, tym bardziej, że jest też rekrutacja wewnętrzna na te stanowiska.