Wpis z mikrobloga

i o godzinie X pracownik ma wyjść


@SIX_PATHS_OF_PAIN: Jeżeli tak ma napisane w umowie - a wcale tak nie musi być, bo równie dobrze może mieć wpisany np. półgodzinny bufor na zamknięcie sklepu, o czym pisałem wyżej - to tak.

Jeżeli uważasz, że jeżeli wejdziesz minutę przed X i zostaniesz ile chcesz


Nie wiem gdzie sobie coś takiego uroiłeś, bo nic takiego nawet nie sugerowałem, ale ok xD
a dlaczego pracownik ma się przejmować, że jakiś burak nie kupi sobie małpki?


@Polinik
@SIX_PATHS_OF_PAIN: a kto mówi, że ma się przejmować? Ludzie czy wy jesteście normalni? Jest napisane, że otwarte do 23.00, zamykają 22.40 to leci zgłoszenie, osobę zgłaszającą nie obchodzi z czyjej winy jest niedopatrzenie, to ich wewnętrzny problem który sobie rozwiążą pomiędzy sobą. Czego wy nie rozumiecie? Jak się rozlicza pracownik z pracodawcą to nie sprawa @LewCyzu XD
@salad_fingers: czytać ze zrozumieniem nie umiesz czy po prostu myślenie cie boli? Pisałem, że jeżeli uważasz to, nie że tak zawsze twierdzisz.

@modeer: Pewnie, że można zgłaszać. Tylko nie ma sie co dziwić, że ktoś robiący za najniższą krajową #!$%@? ostatnie 20 minut i woli spokojnie posprzątać i wyjść o równej. Takim ludziom należy kibicować.
Pewnie, że można zgłaszać. Tylko nie ma sie co dziwić, że ktoś robiący za najniższą krajową #!$%@? ostatnie 20 minut i woli spokojnie posprzątać i wyjść o równej. Takim ludziom należy kibicować.


@SIX_PATHS_OF_PAIN: Jeśli pracownik ma płacone za 8h pracy i zaczyna równo od 14:00 to ma prawo wyjść z pracy równo 22:00, w tym się zgadzam całkowicie, ale klient widząc że punkt usługowy nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań i
Zapytałem wprost "co jeśli pracownik wychodzi o 22, bo ma płacone do 22?". Odpowiedź była "gówno mnie to obchodzi". A potem narracja, że on wielkie panisko zarabia 40k i nie ma problemu zostać 30 minut dłużej, to tym bardziej pracownik żabki też ma zostawać. ¯_(ツ)


@Polinik: Twoja narracja imo. wynika ze złej woli, albo nie ogarnąłeś co miał na myśli, bo ja obstawiam że to "gówno go obchodzi" tyczy się
@modeer: a oczywiście, że klient ma prawo złożyć skargę. Zawsze klient może złożyć skargę, nawet jak sytuację sobie zmyśli. Natomiast tu wracamy do problemu pozwolenia na wykorzystywanie pracowników. Jeżeli pracownik ma płacone za 8h to punkt powinien być czynny nie 8-16 tylko np. 8:15-15:45. Wtedy pracownik będzie miał czas ogarnąć przed otwarciem i zamknięciem.
@SIX_PATHS_OF_PAIN: To niech będzie informacja, że punkt jest czynny w 8:15 - 15:45, a nie 8:00 - 16:00 bo wtedy w #!$%@? robią klientów. Klient składając skargę nie ma wiedzy na temat tego kto leci w #!$%@?, bo albo robi to pracownik, który ma płacone jak należy i za wcześnie zamyka sklep albo leci w #!$%@? pracodawca który nie płaci pracownikowi za czas poza zamknięciem sklepu. W obu sytuacjach trzeba zgłaszać