Radni Krakowa przeciw inicjatywie "Kraków dla Kierowców". SCT wróci po wyborach
Krakowscy Radni zagłosowali w tym tygodniu przeciw inicjatywie uchwałodawczej "Kraków dla Kierowców" - mimo niedawnego wyroku WSA. Strefa Czystego Transportu z poprawkami wróci najpewniej po wyborach samorządowych. Krakowski radny: "SCT to warunek wypłaty środków z KPO"
latourtoujours z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 218
- Odpowiedz
Komentarze (218)
najlepsze
@Lilac:
Pracuje 100% zdalnie od covida i nikt nie narzeka
Korzysta z niego kilkuset uczniów i emerytów. Są 5 minuty wcześniej w domu (były badania). Zabrano niezbędny dla ruchu pas - nie da się przejechać.
Samochody nie zniknęły magicznie. Przeniosły się na Hallera i Kruczą. Czyli rozwalono ludziom lokalne połączenia.
Dlatego należało się wypiąć na to całe KPO, te pieniądze nie są warte tych wszystkich warunków, które trzeba spełnić. Teraz dla tej jałmużny będziemy wprowadzać w życie jakieś chore lewackie pomysły.
@aniersea: no tak. Lepiej tylko spłacać czyjeś kredyty, zamiast dostać coś dla siebie xD
Problemem nie są same SCT, bo w KPO nie ma żadnego zapisu, który mówi jak konkretnie mają one wyglądać, a zidiociali włodarze miast, którzy myślą, że tym zlikwidują korki i będą mogli odtrąbić sukces.
A po drugie przecież aby dostać KPO nie ma warunków szczególnych jakie ma spełniać SCT, można wprowadzić np. dwie ulice(A nie całe miasto), oraz dać niskie wymogi normy EURO. Ale przecież nie trzeba dowalic z grubej rury.
- nie ma na to miejsca
- nawet jakby wygospodarowali i zrobili nowe drogi, to będą musiały powstać nowe skrzyżowania/ronda, żeby połączyć z obecnymi
- ruch rozleje się po nowych drogach ale j/w i tak ludzie będą stać?
Na obrzeżach miast należy tak poplanowac zabudowę aby znalazło się miejsce i na osiedla i galerie handlowa i biurowce.
A nie jak na takiej Białołęce w Warszawie, gdzie nayebalo osiedli po horyzont i ani dróg, ani infry, ani miejsc pracy etc. Ogólnie koszmar.
Można mieszkać i pracować poza centrum - oni tego nie sprawdzają. Może fotek na insta w trakcie lunchu na