Wpis z mikrobloga

Przypomniało mi się, jak CNBC puściło nagranie z lądowania awaryjnego Wrony, w którym był podłożony głos z "ale urwał" i od 15 minut się z tego śmieje XD
b.....b - Przypomniało mi się, jak CNBC puściło nagranie z lądowania awaryjnego Wrony...
  • 74
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@AlfredoDiStefano ja tam wolę mieć np. Rozkładane siedzenia jak człowiek, darmowy serwis i bagaż. Do tego mogę mile zbierać. Plus wiele innych benefitów. Nie umiem siedzieć na tym taborecie w Ryanair
  • Odpowiedz
@AlfredoDiStefano po Europie i dalej. Na kanary nie wyobrażam sobie lecieć tanimi liniami gdzie nawet wody nie dostaniesz. Wszystko powyżej 2h to dramat. Jest wiele destynacji w Europie powyżej 3h lot nawet 5h lot widać że mało latasz
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@AlfredoDiStefano: Wizz air chyba lata do Dubaju co prawda nie z Polski. Ale lata. Co do cen ja zawsze porównuje też z "droższymi" liniami bo wychodzi czasem jak bierzesz większy bagaż że wychodzą taniej niż rynaiar. Jak różnica jest mała to moim zdaniem warto dopłacić , zwróci ci się w postaci darmowego jedzenia na pokładzie i większym komfortem.
  • Odpowiedz
  • 77
@bencb: Chłop niby bohater, ale coś tam nie ten teges z bezpiecznikami chyba mieli i sami se nawarzyli kompotu


Tam historia była tego typu, że bezpiecznik był na skraju zużycia, zawiesił się tak że nie było widać że nie jest wciśniety. Był odpowiedzialny za rzadko używane systemy, wiec mógł tak latać już od bardzo długiego czasu. PKBWL nawet zwracal sie do Boeinga, aby dopisał do checklisty sprawdzenie tego bezpiecznika w
  • Odpowiedz
@AlfredoDiStefano: dobre lądowanie jest w granicach -150 fpm /1.05 g, wtedy opony i hydraulika pracuje, ale nie jest obciążona. Czasami trzeba walnąc w pas bo jest krótki, a punkt przyziemienia się zmniejsza i trzeba odejść na Go Around. A już takie solidne jeb*****e w pas skutkuje bodajże przeglądem technicznym. No jeśli chodzi o lądowanie Wrony to totalny szef masełko, ale chłop zaczynał od szybowców więc nie dziwota ze taka profeska.
  • Odpowiedz
@Edd3201: @rio574: akurat Mentour Pilot zrobił w tym roku o tym film.
Wina LOTu. Nie wymienili części, którą zalecano wymienić i nie dołożyli osłony panelu bezpieczników (które tylko lekko zalecano). Nawet mechanika nie było tam gdzie miał być.
Potem to już kwestia stresu i ilości zadań, które trzeba było ogarnąć. Drugi pilot nie zauważył wypadniętego bezpiecznika na panelu bo skupiał się na checkliście.
Przed filmem z mentoura też
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 199
@Radus:

Mało znany fakt, ale Ryanair zatrudnia tylko pilotów z doświadczeniem w US Navy,


Nie dość że mało znany to jeszcze wyssany z dupy xD
  • Odpowiedz
@rio574: @Edd3201: Ogólnie z tym słynnym bezpiecznikiem sprawa nie jest tak prosta, jak może się wydawać na pierwszy rzut oka.

Podczas wszystkich szkoleń, symulatorów wpaja się pilotom jedną zasadę - podążaj zawsze za checklistą. Na niemal wszystkie usterki, jakie mogą wystąpić podczas lotu są przewidziane procedury (przygotowane przez producenta samolotu, czasem dostosowane przez operatora np. ze względu na wyposażenie konkretnych egzemplarzy). Od pilota oczekuje się, że wykona konkretną
  • Odpowiedz