Wpis z mikrobloga

W miesiącu po zawieszeniu zobaczysz podwójnie naliczone odsetki. Podwójne naliczenie skorygujemy w dniu płatności raty - tych odsetek nie pobierzemy.
Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko kolejna rata jest zawieszona. Kolejne raty będą zawieszane zgodnie z Twoim wnioskiem.
Po złożeniu wniosku harmonogram może zawierać błędy, będzie on aktualizowany na bieżąco zgodnie z dyspozycją zawieszenia. System działa tak, że tylko pierwsze zawieszenie ma impakt na system, reszta nie
@ING_Bank_Slaski: Tak zapytam. Jaki jest sens i po co pokazywać użytkownikowi wartości, które wiadomo, ze są nieprawidłowe? Jeśli nie możecie tego poprawić to moim zdaniem powinna być odpowiednia informacja. Dodanie tego to duża oszczędność czasu Waszego i klientów.
Wniosek możesz złożyć na dwa sposoby:

- pojedynczo, po każdej płatności kolejnych rat, nie można tego połączyć z wnioskiem wielokrotnym,

- wielokrotny (więcej niż jedna rata na wniosku), można go złożyć tylko raz.


@ING_Bank_Slaski: To powinno być napisane na głownej stronie gdzie ludzie składają wnioski. Bez sensu zeby się o takich "udogodnieniach" dowiadywać z wykopu.

Ale ogólnie to rozumiem presję i brak czasu na poprawki.