Wpis z mikrobloga

@Armo11: Czyli najwyraźniej tramwaje były znacznie mniej opłacalne niż pojazdy spalinowe. A Korwin sam napisał, że nikt nie przekonywał ludzi do wyrugowania tramwajów. A te procedery nie były zawsze nielegalne, co zaznaczono w artykule.

Idol neuropy koroluk natomiast wydaje się nie rozumieć pojęcia monopol.
  • Odpowiedz
@litosc: wiem przeczytałem ale wpadło mi do głowy jeszcze jedno, przecież przyrodnie rodzeństwo też może brać ze sobą normalnie ślub. Masz brata i siostrę ale siostra przyszła z matką z innego małżeństwa kiedy oboje byliście niemowlętami i nic nie stoi wam na przeszkodzie żeby się chajtnąć i mieć stado kaszojadów, nawet nie będzie tego wymienionego 20-36% większej szansy na choroby genetyczne o ile ten szacunek jest prawdziwy.
  • Odpowiedz
@TzK_: za wiki:

Nie zawsze przejmowanie spółek tramwajowych było przeprowadzane zgodnie z prawem. W roku 1949 firmie General Motors udowodniono nielegalne działania monopolistyczne i ukarano grzywną w wysokości 5000 dolarów za każde przejęte przedsiębiorstwo


https://pl.wikipedia.org/wiki/Wielki_ameryka%C5%84ski_skandal_tramwajowy

Było też wykopalisko na ten temat: https://www.wykop.pl/link/4277295/skandal-tramwajowy-wielki-spisek-koncernow/
  • Odpowiedz
The trial judge said "I am very frank to admit to counsel that after a very exhaustive review of the entire transcript in this case, and of the exhibits that were offered and received in evidence, that I might not have come to the same conclusion as the jury came to were I trying this case without a jury,"[42] explicitly noting that he might not himself have convicted in a bench trial.
  • Odpowiedz