Aktywne Wpisy
mickpl +61
Ceny najmu tak na oko to już koło 10-20% niżej r/r w zależności od typu lokalu.
Ciekawe czy niedługo najemcy się nie zaczną orientować i nie będzie przerzucania wyższych kosztów życia na landlordów, w sensie obniżasz pan albo się przeprowadzam do tego samego tylko taniej. Pewnie tak.
#nieruchomosci #wynajem
Ciekawe czy niedługo najemcy się nie zaczną orientować i nie będzie przerzucania wyższych kosztów życia na landlordów, w sensie obniżasz pan albo się przeprowadzam do tego samego tylko taniej. Pewnie tak.
#nieruchomosci #wynajem
njdnsjdnjs +15
mam takie fazy na jedzenie, które mogłabym jeść codziennie i tylko to i aż do porzygu. były to ostatnio:
- parówki (ok. 2 miesiące, to był twardy zawodnik, jadłam w każdej konfiguracji i zestawieniu i nawet nie mam ich tak bardzo dość)
- jajecznica
- kinderki
- wędlina sopocka
Aktualnie jest to lazania z Auchana. ja się już nawet nie powstrzymuje. moje myśli krążą tylko wokół niej. ciekawe co będzie następne.
- parówki (ok. 2 miesiące, to był twardy zawodnik, jadłam w każdej konfiguracji i zestawieniu i nawet nie mam ich tak bardzo dość)
- jajecznica
- kinderki
- wędlina sopocka
Aktualnie jest to lazania z Auchana. ja się już nawet nie powstrzymuje. moje myśli krążą tylko wokół niej. ciekawe co będzie następne.
Panowie, zjadłem kiedyś zęby na różnych gaźnikach, ale tego nie mogę rozgryźć. Kupiłem kobiecie skuter, Peugeot Ludix 50. Po jakimś czasie zaczął słabnąć na odkreconej manetce. Zabrałem się za gaźnik, pierwsze co rzuciło się w oczy to ściśnieta rurka filtra powietrza, aby wymusić mniejszy przepływ. Zrobiłem wszystko jak należy, dysza główna o rozmiarze 52 była prawie zatkana, ale praktycznie jest bez poprawy, skuter od połowy manetki jest zalewany. Świeca mokra, jedna strona czarna, druga kawa z mlekiem ¯\_(ツ)_/¯. Gaźnik nie ma możliwości regulacji iglicy. Przecież to jest prosta konstrukcja jak cep a tyle problemów, nawet pływak jest plastikowy, bez możliwości regulacji paliwa w komorze... Macie jakieś pomysły? Filtr powietrza w tym wypasie jest raczej nierozbieralny (ktoś się do niego dobierał) Dodatkowe objawy to paliwo w filtrze i gardzieli gaźnika.
Wiem, że nie mechanika samochodowa, ale chyba każdy jeździł komarkiem i będzie miał pomysł.
Następnie przyjżał bym się ssaniu czy przypadkiem nie działa podczas jazdy.
Następnie sprawdził szczelność zaworka od benzyny i jeśli tylko pływaki są plastikowe to ustawił bym też poziom paliwa.
Sprawdź z odłączonym filtrem powietrza, sprawdź to ssanie ale moim zdaniem przelewa z komory pływakowej, wygląd zaworka to nie wszystko, nawet fakt że trzyma testowany na sucho nic nie daje bo dziad potrafi puszczać tylko kiedy drga zamontowany przy działającym silniku.
Gx